ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Неділя, 10 Грудня, 2023
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Лего > Методика «Шість цеглинок 2.0» / Килимки з лего

Методика «Шість цеглинок 2.0» / Килимки з лего

За IDEA-teacher
22.10.2021
В Лего, Методика
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

            Зміст

Методика «Шість цеглинок 2.0»
Знайомство з вправами
Розділ «Базові рухи»
Розділ «Вправи на взаємодію у парах»
Розділ «Оперативна пам’ять в дії»
Розділ «Базова математика»
Розділ «Поглиблена математика»

               Методика «Шість цеглинок 2.0» «Шість цеглинок» – це практичний та, водночас, дієвий інструмент педагога, завдяки якому він може підготувати дитину сьогодні до світу завтра. Дана методика є сучасною, динамічною та відкритою системою, яка пропонує нові можливості в освітньому просторі школи. Методика «Шість цеглинок 2.0» спрямована на формування вміння співпраці в парі та команді; вміння зосереджуватися, доводити справу до кінця, починати знову і знову і таким чином розвивати впевненість у собі та своїх уміннях. Окрім цього, використання даної методики сприяє розвитку виконавчих функцій мозку, а саме: оперативної пам’яті, ментальної гнучкості, самоконтролю. Як відомо, рівень розвитку виконавчих функцій мозку впливає на якість нашого життя: успішність у навчанні, здатність вибудовувати стосунки, власну життєву та професійну траєкторію.

              Особливістю методики «Шість цеглинок 2.0» є те, що вона покликана розвивати просторове сприйняття і мислення. Належно сформоване просторове мислення є важливою частиною розвитку школяра в цілому, оскільки відіграє у подальшому значну роль у розумінні геометрії, креслення, фізики, географії та малювання. Просторове мислення потрібно не лише для успішного опанування зазначеними предметами, а це і те, що допомагає нам переходити вулицю, керувати автомобілем, працювати з технікою. Окрім того, просторове мислення має виняткове значення для успішної реалізації у таких професіях як архітектор, хірург, будівельник, дизайнер, пілот тощо. А підготовка дітей до успішної професійної реалізації є одним з ключових завдань школи.

              Сьогодні просторовим інтелектом володіє менше ніж 35% населення Землі. Психологами доведено, що сформувати просторові уявлення у 15-річних дітей стає практично неможливим завданням, а вік учня початкової школи є найбільш сприятливим періодом для розвитку просторового мислення. Формування просторових уявлень у молодших школярів сприяє розвитку сприйняття, пам’яті, уваги, вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати, аналізувати; опануванню математичними поняттями та вмінню мислити від конкретного до абстрактного.

              Методика «Шість цеглинок 2.0» передбачає роботу з набором з шести цеглинок DUPLO та килимком формату А-3 (площиною), що пропонує у грі формувати просторове мислення школярів, адже кожна запропонована вправа дозволяє чути і використовувати «мову простору» та математики (вгору-вниз, під-над, попереду-позаду, ліворуч-праворуч, додати-відняти, поділити-помножити тощо), аналізувати і встановлювати прямі зв’язки між розміщенням цеглинок у просторі, усно виконувати математичні дії та відображати отримані результати на килимку.

              Методика «Шість цеглинок 2.0» дозволяє стимулювати розумову діяльність через тактильний досвід і таким чином практично реалізувати загальновідому теорію про те, що інтелект знаходиться на кінчиках пальців. Окрім тактильного сприйняття у методиці «Шість цеглинок 2.0» включені органи слуху (інструкції) та зору, що дозволяє накопичувати різнобічний життєвий досвід що, в свою чергу, сприяє формуванню та збереженню якнайбільшої кількості нейронних зв’язків у головному мозку, головною функцією яких є отримання, передача та опрацювання сигналів. Для ефективної роботи нейронної сітки важливими є власне кількість нейронних зв’язків та мієлін. Мієлін – це речовина, яка вкриває нервові зв’язки та сприяє швидкості і силі передачі сигналів у мозку. Успішна мієлінізація відбувається під час діяльнісного навчання і є неможливою під час пасивного сприймання інформації.

              Як уже було зазначено, для роботи з методикою «Шість цеглинок 2.0» кожен учень має мати набір з шести цеглинок DUPLO (червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, блакитного та синього кольорів) та індивідуальний килимок розміром А3. Вправи з килимком такого розміру передбачають постійний перетин серединної лінії, що допомагає синхронізувати роботу обох півкуль головного мозку та опанувати важливими вміннями для навчання читання (рух очима зліва направо). Килимок має 5 ліній, де червона лінія посередині – це Старт-лінія. Кожна вправа починається з розташування усіх цеглинок на Старт-лінії.

              Вправи методики «Шість цеглинок 2.0» побудовані таким чином, що коли дитина пропускає крок, але продовжує виконувати завдання, то у неї є можливість досягнути задуманого у вправі кінцевого результату. Таким чином дитина навчається не здаватися, бути цілеспрямованою і в результаті досягати успіху та емоційного

Знайомство з вправами
Вправи методичного посібника об’єднані в п’ять розділів, що допоможе педагогові швидко зорієнтуватися і підібрати завдання відповідно до інтересів дітей та освітніх потреб. Вправи у кожному розділі продумані таким чином, що відбувається поступовий перехід від простих до більш складних, дотримуючись правила «легкого старту».

Розділи методичного посібника:

Розділ «Базові рухи»
Вправи для знайомства та початку роботи з цеглинками на килимку. Завдання даного розділу дозволяють вправлятися з поняттями «вгору-вниз», «попереду від-позаду від», «покрути, переверни».

Розділ «Вправи на взаємодію в парах»
Вправи для розвитку вміння співпрацювати, домовлятися, підтримувати один одного.

Розділ «Оперативна пам’ять в дії»
Даний розділ передбачає використання як ліній килимка, так і шести прямокутників. Вправи розділу спрямовані на поглиблений розвиток оперативної пам’яті.

Розділ «Базова математика»
Вправи на знайомство з цифрами, числами; виконання простих математичних дій: додавання-віднімання в межах 10, додавання-віднімання в межах 20, кількісна та порядкова лічба.

Розділ «Поглиблена математика»
Вправи на розв’язання математичних виразів на дві/три/чотири дії, що включають додавання, віднімання, множення та ділення.

Бажаємо легких кроків до великих перемог!
Тільки разом до навчання через гру!

Теги: 1 клас2 класЕлектронна підтримкаЛегоМетодика
Попередня публікація

Модельні навчальні програми для 3-го класу та навчально-методичні матеріали

Наступна публікація

Тематичні дні у 1 класі

Схожі записи

Тиждень 11 “Мода” — 1 клас НУШ

20.04.2022

Тиждень 22 “Транспорт” — 1 клас НУШ

20.04.2022

Тиждень 23 “Професії” — 1 клас НУШ

20.04.2022

Тиждень 24 “Час. Як керувати часом” — 1 клас НУШ

20.04.2022

Тиждень 25 “Весна” — 1 клас НУШ

20.04.2022

Тиждень 26 “Весна. Весняні свята” — 1 клас НУШ

20.04.2022
Завантажити ще
Наступна публікація

Тематичні дні у 1 класі

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти