ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Субота, 2 Грудня, 2023
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Ранкові зустрічі > ДЕНЬ 1. ЯК Я МОЖУ РОЗКРИВАТИ ТАЄМНИЦІ ПРИРОДИ?

ДЕНЬ 1. ЯК Я МОЖУ РОЗКРИВАТИ ТАЄМНИЦІ ПРИРОДИ?

За IDEA-teacher
27.09.2021
В Ранкові зустрічі
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

ТИЖДЕНЬ 3

ДЕНЬ 1. ЯК Я МОЖУ РОЗКРИВАТИ ТАЄМНИЦІ ПРИРОДИ?

  1. Вітання

— Діти, уявіть себе деревами, кущиками та квітами на вулиці. У вас у руках цеглини — листочки. Спробуйте привітатись, як рос­лини, листочками.

Діти із зеленою та жовтою цеглинками утворюють коло. Учитель називає пори року, а діти вітаються цеглинками, ніби листочками.

f Весна (діти розмахують зеленими цеглинками).

f Літо (діти піднімають зелені цеглинки і розмахують ними, як дерева листочками).

f Осінь (діти розмахують жовтими цеглинками, але іноді можуть з’являтися і зелені).

f Зима (діти присідають і опускають усі цеглинки на підлогу).

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Як я можу розкривати таємниці природи?»

— Чи знаєте ви, що таке таємниця?

— У кого можуть бути таємниці?

— Чи можна розкривати свої таємниці?

— А чужі?

— А чи є таємниці в природи?

— Як їх можна розкрити?

— Осінь є часом відпочинку для природи і для дерев, зокрема. Адже нещодавно вони радували нас розмаїттям зелені. Тепер їм час готуватися до зимового сну, під час якого дерева накопичать сили для весняного і літнього розквіту.

З настанням осені тривалість світлового дня зменшується. Отже, процес фотосинтезу теж не має достатнього часу для розвитку. Процес фотосинтезу важливий для отримання живлення дерев. Поживних речовин дерево отримує дедалі менше, що призводить до уповільнення всіх процесів.

Хлорофіл починає руйнуватися, зеленого кольору в листі стає менше. Тепер настає черга інших колірних пігментів: жовтого ксан­тофіла, помаранчевого каротину і червоного антоціану. Завдяки цим пігментам листя набуває такого яскравого забарвлення.

Напевно, всі помічали, що не всі дерева «одягаються» восени однаково. У забарвленні деяких переважають багряні тони, в де­яких — жовті, а в деяких — коричневі. Наприклад, листя кленів і осик забарвлюються у багряні тони. Листя лип, дубів і беріз від­ливають золотом. Цікаво, що листя вільхи та бузку не встигають змінити забарвлення, воно опадає ще зеленим. Чому? Та тому що в листках цих дерев відсутні які-небудь фарбувальні пігменти, крім хлорофілу.

Процес забарвлення листя можна розподілити на три етапи:

f початок зміни забарвлення листя. Жовтіє деяке листя;

f зміна забарвлення крон дерев. Верхівки починають майоріти і помітно відрізнятися від решти крони;

f повна зміна забарвлення листя. Практично вся крона змінила свій колір.

Опадання листя — це скидання всіх шкідливих речовин. У лист­ках накопичується чимала кількість поживних речовин. Однак крім корисних речовин в листках накопичуються шкідливі речовини — метаболіти, зайві мінеральні солі тощо.

Крім того, вчені довели, що взимку, коли листя на кроні не за­лишається, у дерева мало шансів постраждати від посухи. Причина в тому, що листя забирає досить багато вологи, а з її нестачею ко­ріння впоратися не зможе.

  1. Групове заняття

«Шпигунські ігри»

Діти отримують аркуші білого паперу, прості олівці, парафінові свічки. Учитель об’єднує дітей у групи за назвами дерев. Кожна група має на аркуші паперу «зашифрувати» листок свого дерева (варіант: символи пір року), намалювавши його свічкою на папері. Групи обмінюються аркушами. Інша група має відгадати зашифро­ване дерево, замалювавши аркуш простим олівцем.

  1. Теми для Щоденника вражень

f Про яку таємницю природи я б хотів(ла) дізнатися?

f Чому осінь називають золотою?

f Як намалювати осіннє листя дерев?

Теги: 2 класЕлектронна підтримкаМетодичні матеріалиРанкові зустрічі
Попередня публікація

ДЕНЬ 5. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Наступна публікація

ДЕНЬ 2. ҐРУНТ

Схожі записи

Ранкові зустрічі 2 клас 1 семестр

Ранкові зустрічі 2 клас І семестр

26.12.2021

Відомості про авторів

21.10.2021

Інтернет-ресурси

21.10.2021

Бібліографія

21.10.2021

ДЕНЬ 5. ЯК ЗАЛИШИТИСЯ СОБОЮ СЕРЕД ІНШИХ ЛЮДЕЙ?

21.10.2021

ДЕНЬ 4. ЩО КОРИСНОГО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ СПРАВИ?

21.10.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

ДЕНЬ 2. ҐРУНТ

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти