ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Неділя, 3 Грудня, 2023
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Ранкові зустрічі > ДЕНЬ 3. ЯК ДОСЛІДЖУВАТИ ҐРУНТ?

ДЕНЬ 3. ЯК ДОСЛІДЖУВАТИ ҐРУНТ?

За IDEA-teacher
27.09.2021
В Ранкові зустрічі
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

ДЕНЬ 3. ЯК ДОСЛІДЖУВАТИ ҐРУНТ?

  1. Вітання

Доброго ранку! — мовлю за звичаєм, Доброго ранку! — кожному зичу я. Доброго ранку, сонце ясне!

Доброго ранку, сонце красне! Доброго ранку, сонце-друже, Ми тебе всі любимо дуже!

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Як досліджувати ґрунт?»

— Діти, ви вже знаєте що таке ґрунт.

— Навіщо ґрунт потрібний людині?

— Навіщо ґрунт потрібний тваринам?

— А рослинам?

— Уявіть, що ґрунту раптом не стало. Поміркуйте, що станеться? Доведіть свою думку.

— Чому говорять, що ґрунт дорожчий за золото?

Дискусія «Чи може ґрунт хворіти?»

f Куди потрапляє брудна вода після прибирання, прання?

f Що додають у воду для прання?

f Чи потрібні хімічні речовини природі, ґрунту?

f Куди потрапляє після дощу вода із калюж, що містить бензин, мастила?

f Що станеться із ґрунтом, якщо людина й далі буде його забруд­нювати?

Гра «Вище землі»

Гравці довільно займають місця на майданчику чи у спортивній залі. Обирають ведучого.

За сигналом ведучий намагається наздогнати когось із гравців і доторкнутись до нього рукою. Той гравець, до якого доторкнулись, зупиняється і голосно говорить: «Я ведучий!».

Щоб ведучий не впіймав, можна стати «вище землі» (у пригоді стануть гімнастичні лави, драбини, перекладина тощо). Стояти «вище землі» можна протягом 5 секунд, потім знову потрібно пере­бігати.

Коли гравець стає «вище землі», ведучий відходить від нього на 2 м і говорить: «Раз, два, три, з цього місця зійди!», а гравець має перебігти з цього місця на інше.

  1. Групове заняття

Робота в групах. Квест «Подорож із зернинкою»

За правильну відповідь команда отримує вказівку для продов­ження маршруту та слово-підказку.

Кожна команда стартуватиме за сигналом учителя.

У кожної групи на столі є конверт з насінням та маршрут руху.

Зупинка 1. «Відгадай, хто я»

Щоб мені прорости, потрібно…

1-ша група — гарбузове насіння. Зупинки: 1, 2, 3, 4, 5.

2-га група — соняшникове насіння. Зупинки: 1, 4, 2, 3, 5.

3-тя група — насіння з гороху. Зупинки: 1, 3, 4, 2, 5.

Зупинка 2. «Чарівна скринька»

— Зможеш її відкрити, якщо відгадаєш загадку.

T Мене просять, на мене чекають,

Як з’явлюсь — так ховатися почнуть. (Вода.)

За виконання завдання діти отримують перше слово-підказку (вода).

Діти відкривають скриньку, де знаходяться склянка з водою і наступна підказка.

Зупинка 3. «Загадка»

T Куди ступиш — всюди маєш, Хоч не бачиш, а вживаєш. (Повітря.)

Для того щоб мені рости далі, потрібно…

За виконання завдання діти отримують друге слово-підказку (повітря).

Зупинка 4. «Загадка»

T Любі всім: тобі й мені.

Вдень гуляють на вікні

І купаються у річці

Діти сонця — … (сонячні промінці).

За виконання завдання діти отримують слова-підказки (світло і тепло).

Діти підходять до вікна, де знаходять наступну підказку.

Зупинка 5. «Розгадай ребус»

За виконання завдання діти отримують п’яте слово-підказку (ґрунт).

Отже, групи зібрали всі слова і дали правильні відповіді.

Висновок. Аби прорости, зернятку потрібні: вода, повітря, тепло, світло, ґрунт.

  1. Теми для Щоденника вражень

□ За що я люблю свою землю?

f Я можу допомогти своїй землі…

f Моя земля багата на врожаї…

Теги: 2 класЕлектронна підтримкаМетодичні матеріалиРанкові зустрічі
Попередня публікація

ДЕНЬ 2. ҐРУНТ

Наступна публікація

ДЕНЬ 4. ПОВІТРЯ. ДОСЛІДИ З ПОВІТРЯМ

Схожі записи

Ранкові зустрічі 2 клас 1 семестр

Ранкові зустрічі 2 клас І семестр

26.12.2021

Відомості про авторів

21.10.2021

Інтернет-ресурси

21.10.2021

Бібліографія

21.10.2021

ДЕНЬ 5. ЯК ЗАЛИШИТИСЯ СОБОЮ СЕРЕД ІНШИХ ЛЮДЕЙ?

21.10.2021

ДЕНЬ 4. ЩО КОРИСНОГО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ СПРАВИ?

21.10.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

ДЕНЬ 4. ПОВІТРЯ. ДОСЛІДИ З ПОВІТРЯМ

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти