ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Неділя, 3 Грудня, 2023
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Ранкові зустрічі > ДЕНЬ 3. ЯК УНИКНУТИ КОНФЛІКТУ?

ДЕНЬ 3. ЯК УНИКНУТИ КОНФЛІКТУ?

За IDEA-teacher
21.10.2021
В Ранкові зустрічі
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

ДЕНЬ 3. ЯК УНИКНУТИ КОНФЛІКТУ?

  1. Вітання

Утворімо разом коло!                                 З другом сварку не почну.

Скільки друзів — глянь навколо, Будем всі ми дружно грати,

Руку другу простягну,                                Правил гри не забувати.

Гра «Дзеркало»

Діти стають парами одне до одного обличчям. Один робить які- небудь рухи руками, головою, тулубом, а інший — повторює його рухи, ніби дзеркало.

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Як уникнути конфлікту?»

Вправа «Мозковий штурм»

— Що означає слово конфлікт? Які слова асоціюєте зі словом конфлікт? (Проблема, образа, бійка, сльози.)

— Щодня ви спілкуєтеся з людьми, які вас оточують,— з рід­ними, друзями, однокласниками, знайомими і незнайомими. Усі вони різні, з несхожими характерами: одні — спокійні, інші — «спалаху­ють», наче сірники.

У деяких ситуаціях люди не можуть про щось домовитися, сперечаються, сваряться. Тоді говорять, що виник конфлікт. Кон­флікти часто відбуваються через непорозуміння, різні погляди на розв’язання проблеми, розбіжності думок, інтересів тощо. Поведінка у конфлікті різниться і залежить від причини конфлікту, виховання, культури людини, особливостей характеру, вміння контролювати свої емоції. Ви вже знаєте деякі «секрети» спілкування — дотри­муйте їх!

Обговорення вірша «Хіба це клас?»

Слухання й обговорення легенди «Про добро і зло»

Жили на вулиці двоє сусідів. Одного разу один заподіяв іншому велике зло. Ображений чоловік, прагнучи відповісти помстою, ви­рушив до мудреця за порадою.

— Поміркуйте, що мудрець йому запропонував? (Припущення учнів.)

— Так, відповісти зловмисникові добром. Сусід послухався, а у відповідь знову був «нагороджений» злом. Мудрець і тут пора­див не шкодувати добра. Сусід ще раз послухався, віддячив доб­ром. Але через деякий час у відповідь отримав зло. Сусід прийшов до мудреця, і той знову порадив йому віддячити добром. «Але я вже стомився віддячувати йому добром»,— заперечив сусід. «Якщо зло­вмисник не стомився від зла, то чому ти стомився від добра?» — відповів мудрець.

— Чи правильну пораду дав мудрець чоловікові? Обґрунтуйте свою відповідь.

— Чому необхідно жити з усіма в мирі та злагоді?

  1. Групове заняття

Вправа «Здолай злість»

У кожній людині є частина добра і частина зла. І дуже важливо навчити перемагати в собі злість, коли вона виникла.

— А кому подобається бути злим?

— Так ми виглядаємо (демонстрування зображення злого об­личчя), коли сердимось.

— Хочете дізнатись, як побороти злість, нікому не завдаючи шкоди?

— Візьміть аркуш паперу, уявіть, що вас щось чи хтось розлютив, спрямуйте свою злість на цей аркуш, порвіть, зібгайте і викиньте його геть у смітник.

Така вправа допоможе вгамувати, приборкати у собі негативні злі відчуття. А ще можна заспівати веселу пісеньку, послухати тиху музику, попросити батьків купити боксерську грушу чи замінити її подушкою, але так, щоб пір’я кімнатою не полетіло. А то доведеться ще приборкувати мамин гнів…

— Як ви вважаєте, що може статися з людиною, яка не захоче перемагати в собі зло?

Серце такої людини вкриється колючками, припинить жаліти, любити, радіти (демонстрування малюнка із зображенням серця, вкритого колючками). Людина стає байдужою, бездушною, жор­стокою.

— Якщо раз, вдруге, втретє заподіяти щось погане, це стане звичкою і згодом перетворить на людину з лихим характером, з ко­лючим серцем, яку ніхто не буде поважати і любити.

Робота в групах

Складання порад, що допоможуть уникнути конфліктні ситуації.

Висновок. Щоб запобігти уникнення конфлікту, потрібно:

f домовитися;

f зупинитися;

f пожартувати;

f перепросити;

f відійти;

f покликати на допомогу дорослих.

  1. Теми для Щоденника вражень.

f Що таке конфлікт?

f Моя улюблена казка про дружбу…

f Посмішка мені допомагає…

Теги: 2 класЕлектронна підтримкаМетодичні матеріалиРанкові зустрічі
Попередня публікація

ДЕНЬ 4. ЯК СТАТИ ХОРОШИМ ДРУГОМ?

Наступна публікація

ДЕНЬ 5. ЯК БУТИ ЩАСЛИВИМ?

Схожі записи

Ранкові зустрічі 2 клас 1 семестр

Ранкові зустрічі 2 клас І семестр

26.12.2021

Відомості про авторів

21.10.2021

Інтернет-ресурси

21.10.2021

Бібліографія

21.10.2021

ДЕНЬ 5. ЯК ЗАЛИШИТИСЯ СОБОЮ СЕРЕД ІНШИХ ЛЮДЕЙ?

21.10.2021

ДЕНЬ 4. ЩО КОРИСНОГО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ СПРАВИ?

21.10.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

ДЕНЬ 5. ЯК БУТИ ЩАСЛИВИМ?

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти