ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Неділя, 3 Грудня, 2023
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Ранкові зустрічі > Передмова (Ранкові зустрічі 2 клас І семестр)

Передмова (Ранкові зустрічі 2 клас І семестр)

За IDEA-teacher
27.09.2021
В Ранкові зустрічі
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

Передмова

Хай педагог завжди поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними; тоді й діти поспішатимуть до школи і радітимуть кожній зустрічі зі своїм ви­хователем і друзями.

Ш. О. Амонашвілі

Кожен учитель намагається використовувати такі форми і ме­тоди навчання, які б зацікавлювали дітей навчальним матеріалом, спонукали бажання вчитися, що сприяє досягненню високого рівня знань учнів. Так, інтерактивні форми роботи, особистісно орієнто­ваний та диференційований підходи, упровадження інноваційних технологій навчання у практику допомагають зацікавити учня на уроці, розвиваючи його здібності.

Посібник створено з метою надати практичну допомогу вчи­телям початкових класів у підготовці та проведенні ранкових зу­стрічей відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту загальної початкової освіти.

Практика ранкових зустрічей є однією з успішних практик, що допомагає вчителеві у створенні спільноти в класі. Ранкова зу­стріч — це зустріч на початку дня всієї групи дітей з педагогом. Їй присвячують 20 хвилин, аби створити позитивну атмосферу в класі на весь час перебування дітей у школі. Учні збираються, аби приві­тати одне одного, вислухати думки друзів про певне питання, поста­вити та обговорити запитання. Ранкова зустріч формує ті цінності, які стають основою для створення відповідальної та дбайливої спільноти дітей. Вона надає педагогам можливість навчити школярів взаємної поваги та позитивного ставлення одне до одного, сприяє формуванню цілісного колективу.

Ранкова зустріч містить чотири основні компоненти. Приві­тання — перший компонент ранкової зустрічі. Сидячи в колі, одне навпроти одного, кожна дитина вдумливо й поважно вітається з ін­шими дітьми. Під час вітання кожен з повагою звертається до інших на ім’я; у колі створюється доброзичливий настрій. Діти усвідом­люють свою важливість і допомагають іншим почуватися членами групи, яких цінують. Вітання створює спокійний і розважливий настрій для наступного етапу зустрічі — обміну інформацією. Учні висловлюють власні ідеї, почуття, а також обмінюються важливою для них інформацією та досвідом. Однокласники ставлять запи­тання або висловлюють коментарі з певної теми, проблеми. Дитина, яка висловлює свої думки, відповідає на запитання. Таким чином учні дізнаються про інших і надають можливість решті дізнатися про себе. Обмін інформацією формує у школярів навички вільних висловлювань перед іншими дітьми та батьками.

Групове заняття — наступний компонент ранкової зустрічі. Мета групових занять полягає в об’єднанні групи. Кожен її учасник при­єднується до спільних розваг — співає, грається в ігри, бере участь у різних приємних заняттях. Серед цих занять повинні бути ігри, що не передбачають суперництво, а також завдання кооперативного характеру, де цінують та враховують індивідуальний рівень нави­чок та інтереси дітей. Цей вид діяльності потребує від учнів вико­ристання навичок критичного мислення і сприяє самовираженню. Групові заняття менш структуровані, аніж такі компоненти ранкової зустрічі, як вітання та обмін інформацією. Вони спрямовані на задо­волення притаманного дітям бажання рухатися.

Щоденник вражень — завершальний елемент ранкової зустрічі. У звичайному зошиті, альбомі для малювання чи блокноті учні ведуть власні записи. Діти самостійно обирають тему для записів, визначають, чим писати: олівцем чи фломастером, звичайною куль­ковою ручкою чи кольоровою. У кожного школяра — свій щоден­ник. Діти вчаться вільно висловлювати власні думки, розвивають мислення і мовлення. Такий метод надає можливість виявити свої почуття. Право вибору залишається саме за дитиною.

Піклування одне про одного, відчуття емоційної безпеки, по­трібної для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, го­товність допомагати друзям — це саме ті якості, що відображають суть ранкової зустрічі.

 

Теги: 2 класРанкові зустрічі
Попередня публікація

Стіна слів / Словникові слова 1-4 клас

Наступна публікація

1-й МІСЯЦЬ. ЗМІНИ ТИЖДЕНЬ 1 ДЕНЬ 1. ЩО ЗМІНИЛОСЯ В МЕНІ?

Схожі записи

Ранкові зустрічі 2 клас 1 семестр

Ранкові зустрічі 2 клас І семестр

26.12.2021

Відомості про авторів

21.10.2021

Інтернет-ресурси

21.10.2021

Бібліографія

21.10.2021

ДЕНЬ 5. ЯК ЗАЛИШИТИСЯ СОБОЮ СЕРЕД ІНШИХ ЛЮДЕЙ?

21.10.2021

ДЕНЬ 4. ЩО КОРИСНОГО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ СПРАВИ?

21.10.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

1-й МІСЯЦЬ. ЗМІНИ ТИЖДЕНЬ 1 ДЕНЬ 1. ЩО ЗМІНИЛОСЯ В МЕНІ?

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти