ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Субота, 2 Грудня, 2023
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Тематичні дні > Тематичний день «техніка: всі “за” і “проти”» (до тематичного тижня «техніка, яка допомагає»)

Тематичний день «техніка: всі “за” і “проти”» (до тематичного тижня «техніка, яка допомагає»)

За IDEA-teacher
21.06.2021
В Тематичні дні
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

ТЕМАТИЧНИЙ ДЕНЬ «ТЕХНІКА: ВСІ “ЗА” І “ПРОТИ”» (ДО ТЕМАТИЧНОГО ТИЖНЯ «ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ»)

Мета: ознайомити учнів з поняттям «техніка»; навчати розрізняти різні види техніки, досліджувати роль техніки в житті сучасної людини; спонукати до взаємодії в парах і групах під час користування найпро­стішими видами техніки; формувати дотримання правил безпечного використання окремих видів побутової техніки; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей.

Освітні галузі: інформативна; мовно-літературна; технологічна.

І. РАНКОВА ЗУСТРІЧ (20 хв)

1. Вітання

Діти утворюють коло. Кожен учасник повинен відрекомендувати свого сусіда, називаючи його позитивні якості.

2. Групове заняття

· Вправа «Техніка»

Діти утворюють коло. За допомогою жестів та міміки «ланцюж­ком» показують техніку, що допомагає нам у побуті. Решта в цей час мають відгадати її та прокоментувати користь цього предмета для людини.

3. Обмін інформацією

· Вправа «Крісло автора»

Підготовлений учень розповідає про використання побутової техніки у його родині.

4. Щоденні новини

— Відгадайте загадку.

● Він продукти зберігає,

Їжу в холоді тримає.

Є у ньому морозильник.

Зветься диво… (холодильник).

— Здавалося б, що може бути незвичайного чи цікавого в холо­дильнику? Виявляється, дуже навіть може! Холодильник — рекорд­смен за кількістю цікавих фактів. Ще до його появи люди викори­стовували морську воду для охолодження продуктів.

Перші холодильники були виготовлені з деревини і за розмірами були вдвічі більше, ніж автомобіль. Найбільший холодильник у світі сягає 27 км завдовжки. Щороку 14 листопада у США святкують день холодильника.

II. ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ ІЗ ТЕМОЮ ТА МЕТОЮ ДНЯ (2 хв)

— Сьогодні ми поговоримо про користь та шкідливість техніки для людини. Обговоримо всі «за» і «проти».

III. РОБОТА НАД ТЕМОЮ ДНЯ (113 хв)

1. Вправа «Створення бадьорого ранкового настрою» (5 хв)

Під дитячу пісню «Тракторець» (автор слів та музики Олександр Шевченко) учні виконують веселу руханку.

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=rZBBJFG5sPY

2. Гра «Слухай і повторюй» (5 хв)

Учням з кожної групи вчитель пошепки називає слова: телефон, комп’ютер, планшет і т. ін. Учні передають ці слова одне одному. Якщо останній каже правильно, вчитель має похвалити дітей.

— Чи доводилось вам бачити ці предмети?

3. Робота в парах (2 хв)

— Чим вони корисні та якої шкоди можуть завдати здоров’ю ди­тини? (Обговорення і висловлювання думок.)

4. Ознайомлення з різницею понять «девайс» і «ґаджет» (3 хв)

(На дошці — фото предметів.)

Девайс — комп’ютер, ноутбук, смартфон, побутова техніка та інші розумні машини.

Ґаджет — невеликий пристрій, створений для полегшення по­буту людини: смартбраслет, окуляри віртуальної реальності, плеєри.

5. Гра «Розподіли і створи» (10 хв)

На партах — набори фотографій девайсів та ґаджетів. Учням потрібно їх розподілити і створити колажі.

6. Вправа «Відгадай і запиши» (3 хв)

— Запишіть букву, на яку починаються відгадки.

● Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чого може

І нам завжди допоможе! (Комп’ютер.)

● Миша на столику живе.

Крупи миша не гризе,

Водить стрілку курсору

По екрану монітора. (Комп’ютерна миша).

● Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні — небораки.

А тепер раз-два — й готово,

Відстукали слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все — … (клавіатура).

● Ось на нім комп’ютер пише,

І малює без зупинки

Найцікавіші картинки.

А влаштовує цей хор

Чарівник наш — … (монітор).

7. Розгадування ребусів (15 хв)

(Монітор.)

(Клавіатура.)

(Комп’ютер.)

8. Перегляд мультфільму (7 хв)

Перегляд мультфільму «Про Настуню і комп’ютер».

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ)

9. Гра «Фотоапарат» (4 хв)

Очі читають з відео назви девайсів і ґаджетів. На партах — таб­лички. Діти дублюють ці назви.

10. Гра «Повітряні кульки» (2 хв)

Учні мають набрати носиком повітря і на одному подиху прочи­тати назви девайсів і ґаджетів.

11. Робота на комп’ютерах (15 хв)

Завдання: намалювати за допомогою графічного редактора орнамент закладки, у якій будуть відображені предмети техніки (телефон, комп’ютер чи планшет).

12. Презентація книги Анни Коршунової «Комп і компанія» (10 хв)

— Ця книжка — про те, як змінюється світ, якщо натиснути

кнопку «Вимкнути комп’ютер». Після того, як Вадик поїхав у село, він уважав, що тиждень без комп’ютера — це справжня каторга. Але за кілька днів він разом із компанією друзів вартуватиме на таємних тренуваннях, зазіхатиме на черешню в сусідському садку і рятуватиме від шахраїв шкільний комп’ютерний клас. І в результаті вигадуватиме, як залишитися в селі до кінця канікул.

(Обговорення змісту книги. Визначення позитивних і негативних моментів використання техніки.)

13. Фізкультхвилинка «Броунівський рух» (7 хв)

Учні рухаються під веселу музику класом. Коли музика припиняє лунати, то поєднуються в пари і називають предмети техніки.

14. Виготовлення макета планшета (25 хв)

· Виготовлення макета планшета з картону, кольорового паперу, фотографій

Обладнання: картон, кольоровий папір, ножиці, клей, фломас­тери, фото природи, тварин, рослин.

Кожен учень отримує два аркуші картону. В центрі одного ар­куша вирізано прямокутник.

Інструкція

1. Візьміть аркуш з вирізаним отвором.

2. Із внутрішньої сторони приклейте вибрану фотографію для фону екрану планшета.

3. Приклейте рамочку з фотографією на інший картон.

4. На рамочці позначте за допомогою фломастера кнопочки, по­трібні для початку роботи планшета.

5. Прикрасьте планшет.

Презентація роботи.

IV. ПІДСУМОК ДНЯ (5 хв)

· Робота у щоденнику вражень

Рекомендовані теми

1. Яку техніку я використовую щодня залюбки?

2. Я хочу придбати собі таку техніку…

3. Якби я був винахідником (винахідницею), я б створив (ство­рила)…

Теги: 1 класЕлектронна підтримкаМетодикаМетодичні матеріалиТематичні дні
Попередня публікація

Тематичний день «чи вправний я актор?» (до тематичного тижня «театр»)

Наступна публікація

Тематичний день «чи модно сьогодні бути здоровим?» (до тематичного тижня «мода»)

Схожі записи

Тематичні дні у 1 класі

26.12.2021

Тематичний день «який десерт найсмачніший улітку?» (до тематичного тижня «літо»)

22.06.2021

Тематичний день «хто є українцем?» (до тематичного тижня «я — українець/українка»)

22.06.2021

Тематичний день «чи хочете ви познайомитися з моєю родиною?» (до тематичного тижня «моя родина»)

22.06.2021

Тематичний день «чому число 7 магічне?» (до тематичного тижня «веселка»)

22.06.2021

Тематичний день «чим можна вимірювати час?» (до тематичного тижня «час»)

22.06.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

Тематичний день «чи модно сьогодні бути здоровим?» (до тематичного тижня «мода»)

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти