Різнокольорова подорож крапельки
Діти вчаться:
Працювати в команді.
Досліджувати властивості води.
Креативності, творчості, аналізу предметів навколишнього середовища.
Основні завдання
- Об’єднайте дітей у групи за допомогою шести цеглинок LEGO (шість груп);
- Продемонструйте дітям картину кругообігу води в природі і обговоріть, як «мандрує» вода в природі;
- Попросіть дітей кожної групи назвати предмети і об’єкти, які не можуть існувати без води, того кольору, який вони обрали (зелені: дерева, трава; сині: хмари, річка; червоні: квіти, тощо);
- Запропонуйте кожній групі викласти за допомогою цеглинок LEGO предмети та об’єкти, відтворюючи на килимку загальну картину «Як «мандрує» вода в природі» та позначити напрям руху води за допомогою стрілок (наприклад: сонце – жовтий; хмарка, сніжинка, дощ – блакитний; гори – помаранчевий; трава, дерева, кущі – зелений; квіти – червоний; річка, море – синій).
Варіанти розширення/додаткові завдання
Запропонуйте кожній дитині обрати цеглинку LEGO улюбленого кольору та із склянки налити в неї води і дослідити, який стан має вода? (рідкий). Запитайте, якої форми набула вода? (вода текуча і займає форму посудини, у яку її наливають). Підсумуйте: оскільки вода рідка і може текти, її називають рідиною.
Запитання для дітей
- Цеглинки якого кольору ви використовували для відображення предметів та об’єктів?
- Чому ви використовували саме ці кольори?
- Зі скількох цеглинок створений певний предмет чи об’єкт нашої картини?
- Яка група використала цеглинок більше/менше?
The LEGO Foundation
Скачать: Тематичний тиждень 12 Пригоди крапельки
Скачано: 22, размер: 645.3 KB, дата: 13 Вер. 2024