Осінній калейдоскоп
Діти вчаться:
мислити, уявляти, розрізняти кольори, малювати, рахувати, спілкуватися, обмінюватися, робити висновки
Основні завдання
- Учні об’єднуються у пари або групи.
- Вчитель пропонує дітям обговорити що вони знають про осінь.
- Кожна пара або група обирає колір цеглинок для того, щоб відтворити кольори осені.
- Діти можуть рухатись та обмінюватися цеглинками.
- На аркуші паперу малюють стовбур дерева та одягають на нього листочки відповідного кольору.
- Учні розповідають чому саме вони обрали цей колір, скільки листочків вони назбирали.
Варіанти розширення/додаткові завдання
Діти можуть розповісти вірші про осінь. Скласти про осінь розповідь
Запитання для дітей
- Які пори року ви знаєте?
- Яка пора року найбагатша?
- Які зміни у природі відбуваються восени?
- Які кольори можна побачити навколо?
- Який колір ви обрали та чому?
- Яке дерево ви намалювали?
- Скільки листочків одягли на своє дерево?
- У якої групи найбільше листочків на дереві?
- У якої групи найменше листочків на дереві?
Осіннє дерево
Діти вчаться:
уявляти, використовувати власні спостереження за довкіллям, творчо мислити та поважати думку інших
Основні завдання
- Діти об’єднуються в групи.
- На аркуші паперу із цеглинок створюють дерево у відповідності до певного осіннього місяця.
- Домальовують навколо нього довкілля цієї пори, використовуючи фломастери, олівці.
Варіанти розширення/додаткові завдання
Порахувати і порівняти скільки цеглинок було використано для листочків на кожному дереві залежно від осіннього місяця.
Скласти казочку «Подорож осіннього листочка».
Запитання для дітей
- Які кольори переважали у вересні (жовтні, листопаді)?
- Що відбувалося з листям?
- Як змінювалося довкілля?
- Чи приносить користь опале листя?
- (Може стати проблемним запитанням)
Збираємо врожай
Діти вчаться:
запам’ятовувати назви предметів, називати ознаки предметів, співпрацювати з однолітками
Основні завдання
1. Дітям пропонується за відповідним кольором цеглинки, згадати і назвати овочі (фрукти), які мають такий колір.
2. Із цеглинок цього кольору створити один із цих предметів.
3. Описати його.
Варіанти розширення/додаткові завдання
Вчитель пропонує дітям об’єднатися в групи за такими завданнями:
- «Готуємо борщ»,
- «Варимо компот»,
- «Готуємо вінегрет».
Запитання для дітей
- Що ви кладете у «Осінній кошик?»
- Це овоч чи фрукт? Чому?
- Опишіть його.
- Чим він корисний?
The LEGO Foundation
Скачать: Тематичний тиждень 5 Осінь
Скачано: 13, размер: 450.1 KB, дата: 14 Вер. 2024