Країна в якій я живу
Діти вчаться:
бути уважними, співпрацювати в команді, розвивати просторове мислення, аналізувати, висловлювати та доводити власну думку, приймати рішення
Основні завдання
- Учні об’єднуються в групи;
- Учитель пропонує дітям виконати диктант за допомогою цеглинок.
- Під час диктанту учні повинні розташувати цеглинки на аркуші формату А4 за кольором та відповідно до просторового розміщення згаданих предметів/об’єктів у реальному житті/природі.
- Вчитель читає текст диктанту та задає питання:
«Україна – це наша з вами Батьківщина. Батьківщина – це земля де ми всі з вами
живимо, де живуть наші батьки, родичі, друзі та знайомі. Є велика Батьківщина – Україна, і є маленька батьківщина – дім, рідна сім’я. Наша Батьківщина – це безмежне небо та неозорі лани пшениці. Нашу країну обігріває тепле сонечко. Україна – це величні ліси та гаї. Край де є повноводні річки, озера та моря. А символом України є калина». - Учні презентують результати диктанту в групах;
- Учитель робить наголос на тому, що всі ми по-різному сприймаємо світ навколо нас, але головне що у нас у всіх одна Батьківщина.
Варіанти розширення/додаткові завдання
Педагог пропонує дітям самостійно створити розповідь «Що таке для мене Батьківщина » за допомогою цеглинок.
Діти розташовують свої цеглинки на аркуші та презентують результати
Запитання для дітей
- Що таке Батьківщина?
- Якого кольору небо? Розташуйте цеглинку відповідного кольору та, де повинно бути небо.
- Якого кольору пшениця? Розташуйте цеглинку відповідного кольору та, де повинно бути поле.
- Якого кольору сонечко? Розташуйте цеглинку відповідного кольору та, де повинно бути сонце.
- Якого кольору ліси? Розташуйте цеглинку відповідного кольору та, де повинен бути ліс.
- Якого кольору вода у річці? Розташуйте цеглинку відповідного кольору та, де повинна бути річка/озеро/море.
- Якого кольору калина? Розташуйте цеглинку відповідного кольору та, де вона повинна бути.
Що за моїм вікном
(вправа з LEGO System)
Діти вчаться:
Працювати у команді, розвивати навички мовлення, просторове мислення, пам’ять; аналізувати; висловлювати та доводити власну думку; уявляти та творчо мислити
Основні завдання
- Діти об’єднуються в групи;
- Учитель наголошує на тому, що кожного ранку, коли ми прокидаємося у школу, ми дивимося у вікно, де для нас відкривається цілий світ нашої малої Батьківщини;
- Учитель пропонує дітям згадати, що вони бачать у вікні коли прокидаються до школи;
- Учні повинні відтворити за допомогою елементів LEGO System ранок за своїм вікном;
- Учні презентують свою роботу в групі та розповідають, що відбувається на вулиці.
Варіанти розширення/додаткові завдання
Учитель пропонує дітям відтворити «Що за вікнами моєї школи/класу/автобусу/тощо»
разом у групі. Учні повинні дійти згоди щодо спільного бачення та домовитись хто що відтворює
Групи презентують свій результат склавши розповідь
Запитання для дітей
- Чи сподобалась вам гра? Чому?
- Які елементи ви використовували?
- Що саме ви побудували і яка кількість цього?
- Чи кожен ранок за вікном однаковий? Чому?
- Хто хоче презентувати свою роботу?
Сімейна фоторамка
(Спільне заняття з батьками за допомогою LEGO System)
Діти вчаться:
Засобам конструктивного спілкування
Діяти у співробітництві з дорослими
Приймати спільні рішення
Розповідати про свою родину
Основні завдання
- Завдання полягає в тому, щоб створити та оздобити рамку для сімейної фотографії за допомогою LEGO System;
- Заздалегідь вчитель просить батьків та дітей принести спільну світлину яку вони
обрали спільно; - Діти спільно з батьками повинні обрати елементи для майбутньої фоторамки;
- Під час роботи всі рішення повинні прийматися спільно. Тобто дитина та батьки повинні погоджувати всі свої дії.
- Після створення та оздоблення рамки попросіть учасників вигадати їй назву, яка б відображала її характеристики;
- Дитина презентує спільну роботу та розповідає про свою родину
Варіанти розширення/додаткові завдання
Запропонуйте створити сімейний герб/талісман
Запитання для дітей
- Чому ви обрали саме цю фотографію?
- Коли вона була зроблена
- Чому вона така цінна для вас?
- Що вам сподобалося у спільній діяльності?
- З якими думками ви йдете додому (батьки / діти)
The LEGO Foundation
Скачать: Тематичний тиждень 6 Я і моя Батьківщина
Скачано: 7, размер: 2.3 MB, дата: 14 Вер. 2024