Хто це? Що це?
Діти вчаться:
Спільно працювати над завданнями
Уявляти та творчо мислити
Пояснювати, що вони зробили, чого навчились
Застосовувати просторову уяву для спорудження фігур
Бути уважними і не відволікатися
Основні завдання
- Діти об’єднуються у групи по 5-6 учнів
- Учням в групах пропонується створити з цеглинок спільну конструкцію.
- Учитель дає дітям час для обговорення ідей.
- Інші команди намагаються відгадати, що вони побудували, ставлячи питання
Варіанти розширення/додаткові завдання
Діти отримують аркуш, на якому написано, що вони повинні побудувати;
Вчитель пропонує дітям спочатку намалювати те, що вони будуть будувати та порахувати скільки цеглинок їм знадобиться для цього
Запитання для дітей
- Яку конструкцію ви побудували?
- На що вона схожа?
- Що вам допомагало працювати разом?
- Чого ви навчилися?
Вершки та корінці
(рухлива гра)
Діти вчаться:
Працювати у команді
Невербальній комунікації
Взаємоповазі
Стратегічному мисленню
Відповідальному ставленню до речей
Короткий опис гри для вчителя
Гра «Вершки та коріння» створена на основі однойменної казки. Окрім зазначених
навичок гра може слугувати для розвитку фізичних здібностей дітей за рахунок своєї динамічності. В цілому гра триває 15-20 хв.
Для гри вам знадобляться набори Шість цеглинок. Також ми можете використовувати
сторонній інвентар (конуси, фрісбі, тощо) Розташуйте їх у вільному порядку на «городі».
Розмір «городу» може варіюватися у залежності від кількості дітей.
Ігрове завдання
В грі приймають участь дві команди – «ведмедики» та «фермери». Завдання «ведмедиків» «вирвати» якомога більше вершків та корінців. Завдання «фермерів» саджати знову вирвані вершки та корінці. Дві команди «працюють на городі» одночасно.
Гра відбувається у два раунди по 1 хвилині. Після закінчення першого раунду команди міняються ролями «ведмедики» стають «фермерами» та навпаки.
ВАЖЛИВО! Виривати корінці та вершки можна тільки однією рукою.
Етапи гри
Розминка – 3-4 хв.
- Попросіть дітей стати у коло;
- Спитайте хто читав казку «Вершки а корінці»
- Спитайте про що вона і які там були персонажі;
- Попросіть дітей показати як виглядають ведмедики (діти ходять на чотирьох «лапах» встають на дві та ричать, імітують як незграбно ходить ведмедик, тощо);
- Запитайте, що робить людина, коли бачить ведмедика (вправа на біг на місці)
Основна частина – 5-7 хв.
- Поясніть дітям правила;
- Поділіть дітей на команди;
- Проведіть гру у два раунди;
- Після кожного раунду порахуйте скільки «вершків» та «корінців» було вирвано
ВАЖЛИВО! Не використовуйте словосполучення «команда переможе».
Замініть його на «скільки очок набере команда».
Релаксація– 3-4 хв.
- Попросіть дітей спільно побудувати самий високий «вершок» з цеглинок;
- Після цього попросіть дітей знову стати в коло
Обговорення – 3-4 хв.
- Як ви себе почуваєте?
- Чи сподобалася вам гра?
- Що саме сподобалося?
- Ким більше вам сподобалося бути – «ведмедиками» чи фермерами? Чому?
- А ким частіше ви буваєте в реальному житті? «Ведмедиками» чи «Фермерами».
- Чому важливо бути «фермером»?
ПАМ’ЯТАЙТЕ ПРО ТЕХНІКУ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ГРИ!
Куди дівається мій час
Діти вчаться:
Ставити першочергові та другорядні задання
Рахувати час
Створювати та підтримувати порядок
Ставити цілі, планувати та здійснювати дії по їх досягненню
Планувати свій час
Основні завдання
- Діти отримують роздатковий матеріал «Мій час»
- Учитель пояснює учням, що таке час і чому важливо використовувати його правильно
- Учитель просить дітей згадати, як вони проводять свій вільний час після школи
- Учням пропонується, за допомогою цеглинок, розмістити свої справи на «годиннику» відповідно до кольорової схеми
- Учні презентують свою роботу та розповідають про свої справи після школи.
- Разом з дітьми вчитель визначає які завдання та справи є першочерговими, а які є другорядними
- Учням пропонується, за потребою, змінити свою схему відповідно до важливості
завдань
Варіанти розширення/додаткові завдання
Учні створюють схему «Мій вихідний день»
Після обговорення діти розміщують свої справи та завдання відповідно до
ступеню важливості
Учитель пропонує учням зафарбувати години тих чи інших справ на «годиннику» олівцями відповідно до кольорової схеми
Запитання для дітей
- . Що таке час?
- Що таке годинник?
- Як ви використовуєте свій часпісляшколи?
- Які з завдань для вас є першочергові,аякі другорядні?
- А щоб ви хотіли змінити у своїхсправах? Чому?
- Чому важливо правильно використовувати
The LEGO Foundation