ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Субота, 17 Травня, 2025
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Тематичні дні > Тематичний день «чому тварини — друзі наші менші?» (до тематичного тижня «світ тварин»)

Тематичний день «чому тварини — друзі наші менші?» (до тематичного тижня «світ тварин»)

За IDEA-teacher
22.06.2021
В Тематичні дні
Час читання:Читання: 2 хв
0 0
A A
0

ТЕМАТИЧНИЙ ДЕНЬ «ЧОМУ ТВАРИНИ – ДРУЗІ НАШІ МЕНШІ?» (ДО ТЕМАТИЧНОГО ТИЖНЯ «СВІТ ТВАРИН»)

Мета: збагачувати словниковий запас дітей; розвивати увагу; формувати уявлення про неповторність і особливість кожної людини; встановити подібне та відмінне між людиною і твариною; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи, співчуття, гуманне ставлення до всього живого.

Освітні галузі: мовно-літературна; природнича; технологічна; фізкультурна.

І. РАНКОВА ЗУСТРІЧ (20 хв)

1. Вітання

(Діти утворюють коло, лунає музика.)

— Діти, ви любите тварин?

— Тоді будемо вітатися таким чином: «Я, Олена, люблю тварин, тому що…» (і так далі по колу).

2. Групове заняття

· Гра «Сліпий художник»

Дитині, яка бажає взяти участь, учитель зав’язує очі та дає завдання: намалювати на мольберті свою улюблену тварину, а діти мають відгадати, що це за тварина. Юний художник має малювати, не підглядаючи.

(Художників може бути декілька одночасно.)

3. Обмін інформацією

· Вправа «Крісло автора»

Підготовлений учень розповідає про свою улюблену тварину.

4. Щоденні новини

· Гра «Дешифрувальник»

— Літери на дошці розташовані під цифрами. Розташуйте цифри у порядку зростання і відгадайте слово.

7

6

4

5

2

3

1

и

н

р

и

в

а

т

— Так, тварини. Сьогодні у нас особливий урок — урок гармонії. Адже на ньому ми дізнаємось багато цікавого про тварин.

· Гра «Мікрофон»

— Що б ви хотіли дізнатися про тварин? Свої запитання починайте словами «Я хочу знати…».

(Учні передають мікрофон одне одному та формулюють запитання.)

□ Я хочу знати…

— Які є тварини?

— Де живуть тварини?

— Чому тварини належать до живої природи?

— Як відрізнити одну тварину від іншої?

— Чому їх так багато?

— Чи можуть тварини зникнути?

— Запитань у вас виникло дуже багато. Отже, ви повинні бути кмітливими, уважними, активними, творчими, старанними та обов’язково знайдете відповіді на всі запитання.

II. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ ТЕМОЮ І МЕТОЮ ДНЯ (2 хв)

III. РОБОТА НАД ТЕМОЮ ДНЯ (113 хв)

(Цього дня учні можуть прийти в костюмах своїх улюблених тварин, принести малюнки, фотографії та організувати виставку в класі.)

1. Робота в групах. Відгадування загадок (15 хв)

— Діти, відгадайте загадки та виконайте до них низку завдань.

● Молоко дає корова,

З ним сім’я завжди здорова.

У корови є малятко,

Називається… (телятко).

● Почепив сережку в ніс

Та розкрив свій пишний хвіст.

Цей поважний молодик

Називається… (індик).

● Хвостом невпинно вертить

І гавкає уперто.

Людині він друзяка,

А звуть його… (собака).

● Під дубом зрита вся земля,

А хто там хвостиком виля?

Це дуже весело щодня

Рожева рохкає… (свиня).

● Хто копитом стукає

І протяжно мукає?

Це виходить знову

Із хліва… (корова).

● В хаті я мишей ганяю,

Вуса ще з дитинства маю,

Лапками чешусь щодня.

Я — пухнасте… (кошеня).

— Ці тварини дикі чи свійські?

Завдання:

1. Складіть відповідь до загадки з розрізаних частин малюнків.

2. Утворіть з відгадки нове слово (наприклад: телятко — Толя, Оля; індик — Нік, Дік; собака — бак; свиня — син; корова — рак; кошеня — шок).

3. Складіть речення про тварину.

4. Доберіть до свійської тварини відповідну дику (наприклад: собака — вовк, свиня — кабан, корова — як; кошеня — рись).

5. Доберіть відповідне слово: батьки — діти, собака — …, корова — …, свиня — …, індик — …, кіт — … Запишіть утворені пари у зошит.

2. Фізкультхвилинка. Пальчикова гімнастика «Цуценя» (2 хв)

Приніс учора татко

Маленьке цуценятко.

Воно із нами грається

І зовсім не кусається.

(Долоню покласти на ребро, повернути на себе. Великий палець підняти угору, вказівний — зігнути, середній та безіменний — разом, мізинець опускається та підіймається. У кінці вірша підставити вільну долоньку, як миску, погладити «цуценя» по голівці.)

3. Вправа «Опиши тваринку» (10 хв)

Учні усно складають опис улюбленої тваринки.

4. Вправа «Поясни прислів’я» (4 хв)

□ Важко влітку без корови, а взимку без кожуха.

□ Індик думав, та в борщ попав.

□ Кіт муркоче — гостей кличе.

□ І собака на того не гавкає, чий хліб їсть.

□ Свиня болото знайде.

5. Вправа «Інтерв’ю» (15 хв)

Під час перерви учні мають узяти інтерв’ю у дітей інших класів.

— Які хатні улюбленці живуть у них удома?

Після інтерв’ю вчитель разом з учнями підраховує отримані дані та оформлює результати у діаграмах на дошці «Що ми дізнались».

6. Робота в парах. Вправа «Засели тварин» (2 хв)

ЖИТЛА ТВАРИН

Подумай і з’єднай лініями кожну картинку ліворуч з однією з картинок праворуч, що відповідає їй за змістом. Обґрунтуй своє рішення.

7. Перегляд мультфільму «Як песик і кошеня мили підлогу» (12 хв)

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=IMuASJGzDLc

8. Творча майстерня (20 хв)

· Художнє оздоблення песика ґудзиками

Обладнання: шаблон собаки з картону, клей, різнокольорові ґудзики.

Інструкція

1. Розташувати ґудзики на песику.

2. Наносити клей на ґудзики та приклеювати на шаблон песика.

· Ліплення улюбленої тваринки

Обладнання: пластилін або солоне тісто, дощечка, стеки.

9. Флешмоб «Права тварин — у кожний дім!» (10 хв)

Діти у костюмах тварин мають пройтися школою і розповісти учням закладу про права домашніх улюбленців, про відповідальність та турботливе ставлення до тварин, які живуть поруч із нами.

10. Зоозмагання (25 хв)

Діти у спортивній залі або на майданчику беруть участь в естафетних змаганнях.

· Естафета «Мишки»

Перший учасник команди бере насіння, біжить до стільця, на якому стоїть півторалітрова пластикова пляшка, відкриває кришку, кидає в пляшку насіння, закриває кришку, біжить назад до команди.

· Естафета «Чапля»

Гравець повинен дострибати на одній нозі до стільця і бігом повернутися.

· Естафета «Кенгуру»

Перший учасник команди бере футбольний м’яч, затискає його між колінами і таким чином стрибає до стільця, назад повертається бігом.

· Естафета «Біг з їжачком»

Кожна команда отримує повітряну кульку. Перший учасник біжить з кулькою до стільця і назад. Віддає кульку наступному гравцеві.

· Естафета «Крики тварин»

Гравець добігає до стільця, на якому — папери з назвами тварин. Бере будь-яку записку, зачитує її і тричі зображує крик тієї тварини, яка йому дісталася. Повертається назад. Біжить наступний учасник.

· Естафета «Гусениця»

Усі учасники команди присідають, руки кладуть на плечі одне одного і слідом ідуть до стільця і назад.

(Після підбиття підсумків учитель нагороджує команди.)

IV. ПІДСУМОК ДНЯ (5 хв)

· Робота у щоденнику вражень

Рекомендовані теми

1. Мій хатній улюбленець.

2. Яку тваринку я хочу доглядати?

3. Я лагідно поводжуся зі свійськими тваринами.

Теги: 1 класЕлектронна підтримкаМетодикаМетодичні матеріалиТематичні дні
Попередня публікація

Тематичний день «чому українці люблять калину?» (до тематичного тижня «світ рослин»)

Наступна публікація

Тематичний день «як українці святкують прихід весни?» (до тематичного тижня «весна»)

Схожі записи

Тематичні дні у 1 класі

26.12.2021

Тематичний день «який десерт найсмачніший улітку?» (до тематичного тижня «літо»)

22.06.2021

Тематичний день «хто є українцем?» (до тематичного тижня «я — українець/українка»)

22.06.2021

Тематичний день «чи хочете ви познайомитися з моєю родиною?» (до тематичного тижня «моя родина»)

22.06.2021

Тематичний день «чому число 7 магічне?» (до тематичного тижня «веселка»)

22.06.2021

Тематичний день «чим можна вимірювати час?» (до тематичного тижня «час»)

22.06.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

Тематичний день «як українці святкують прихід весни?» (до тематичного тижня «весна»)

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
نيك لبنان porno-arab.org سكس امهات هندي
سكس اجمل بنات العالم fransizporno.com سكس في الشغل
cruel giantess hentaipad.com onigashima no iinazuke
نقاب سكس zaacool.com فيديد سكس
ينيك اخت زوجته pornovuku.info اقوى فيديو سكس
yellow heart hentai comicsporn.org mm! hentai
سكساب وبنته awktec.com انستقرام سكس
الفلام سكس gokkoya.com سكس ام وابنها وبنتها
hentai ryo hentaivsmanga.com father daughter hentai
indiansexfree zoztube.mobi spank bang indian
free anime porn comics hentai-mpg.com renamon impregnation hentai
nude boobs xxx pornchu.com sexi viodo
lpa in philippines pinoywebtv.com 642 result today
pune sex videos pornonaft.net sex video watch live
desi devar sweetfucktube.com www.deshi sex.com