ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Субота, 17 Травня, 2025
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Тематичні дні > Тематичний день «як подорожує краплинка?» (до тематичного тижня «пригоди крапельки, або в гостях у н2о»)

Тематичний день «як подорожує краплинка?» (до тематичного тижня «пригоди крапельки, або в гостях у н2о»)

За IDEA-teacher
21.06.2021
В Тематичні дні
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

ТЕМАТИЧНИЙ ДЕНЬ «ЯК ПОДОРОЖУЄ КРАПЛИНКА?» (ДО ТЕМАТИЧНОГО ТИЖНЯ «ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ, АБО В ГОСТЯХ У Н2О»)

Мета: мотивувати учнів до навчання, доводячи, що це цікаво; формувати вміння знаходити взаємозв’язки між минулим та майбутнім, відрізняти реальне та фантастичне; спрямовувати на дотримання правил безпеч­ної поведінки під час експериментів та досліджень; виховувати повагу одне до одного.

Освітні галузі: природнича; математична; технологічна; мистецька.

І. РАНКОВА ЗУСТРІЧ (20 хв)

1. Вітання

(Діти утворюють коло.)

Добрий день вам, добрі люди!

Хай вам щастя й доля буде!

Не на день і не на рік,

А на довгий-довгий вік!

2. Групове заняття

· Гра «Чарівна скринька»

У руках учителя — скринька, у якій заховано шматочок льоду. Учитель пропонує учням у колі по черзі визначити, що це за пред­мет. Дитина отримує скриньку, трусить нею і робить одне при­пущення щодо предмета, прихованого всередині, ставлячи одне закрите запитання про якість цього предмета.

Якщо припущення збігається з реальною якістю захованого предмета, то вчитель відповідає: «Так», а якщо ні, то — «Ні», тоді скриньку отримує наступний учасник гри. Учасники досліджують і ставлять запитання доти, поки хтось із учнів не визначить, який предмет заховано у скриньці. Гра завершується.

3. Обмін інформацією

· Вправа «Крісло автора»

Дитина ділиться цікавою новиною. Попередньо учитель запитує про те, що хотіли б розповісти діти своїм однокласникам. Це може бути розповідь про улюблену пору року, природне явище, зокрема, дощ. Після завершення розповіді «автор» відповідає на запитання дітей.

4. Щоденні новини

· Загадка

● Відома всім вам рідина

Усі її вживають,

Бува хмаринкою вона,

Сніжинкою буває.

Бува, як скло, крихка, тверда

Звичайна, підкажіть… (вода).

— Краплина дощу на ґанку вигравала!

Спіймала я краплинку, а інші повтікали!

(Учитель демонструє краплинку.)

— Яка вона? (Кругленька, грайлива, весела, іскриста.)

II. ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ТЕМОЮ ТА МЕТОЮ ДНЯ (2 хв)

— Краплинка принесла із собою багато цікавого.

III. РОБОТА НАД ТЕМОЮ ДНЯ (113 хв)

1. Ознайомлення із глобусом (5 хв)

— Ось погляньте на глобус — маленьку модель нашої планети Земля. Якого кольору на ньому найбільше? (Відповіді дітей.) Так, блакитного. Якщо всю поверхню Землі умовно розділити на три частини, то дві з них становитиме вода, і лише одна частина — це суша, тобто поля, сади, гори, ліси, пустелі, міста, села. Недарма ж космонавтам, які літають навколо нашої планети у космічних кораб­лях, вона здається зеленувато-блакитною. Це колір морської води. Пригадайте, які моря ви знаєте. А які водойми є в нашій місцевості? (Учні називають.)

— Діти, вода — надзвичайно цікава рідина, адже в природному довкіллі вона буває в різних станах.

2. Гра «Де сховалась краплина?» (5 хв)

— Де сховалася краплина?

(Діти придумують або пригадують загадки і виставляють кар­тинки.)

– Крила розпустила і сонечко закрила. (Хмара.)

– Коли немає — чекають, а коли прийду — тікають. (Дощ)

– Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. (Річка.)

– Намистиночки малі ніч згубила у траві.

– Вранці сонечко встало, намистиночки забрало. (Роса.)

– Хтось у лісі серед трав кругле дзеркало поклав.

– Можна в дзеркало дивитись, можна і води напитись. (Озеро.)

– Біле, а не цукор, м’яке, а не вата, без ніг, а йде. (Сніг.)

– Прозорий, як скло, та не вставиш у вікно. (Лід.)

– Із темної хмарини полетіли горошини. (Град.)

– Взимку у садах на вітах

Заіскрились білі квіти.

Хто цей диво-садівник,

Що зробив такий квітник? (Іній.)

3. Дослідницький практикум «Як утворюється хмаринка» (5 хв)

(Учитель ставить чайник на підвіконня і вмикає його.)

— Ну що, стомились, мої любі, пустувати? Тоді я пропоную вам відпочити. Запрошую вас почаювати. Ось погляньте, як весело за­кипає вода в чайнику, пустуючи, ніби ви.

— Ой, гляньте, що це? Маленьким краплинкам стало сумно і тісно в чайнику, тому вони підіймаються догори.

— Ой, вони випурхнули у вікно! Певно, вони полинули на хма­ринку. Нумо, і ми пограймо у хмаринки.

4. Гра «Хмаринки» (10 хв)

(Звучить аудіозапис шуму дощу, можна використати відео.)

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=Hn-LNhGO2HU)

(На підлозі вчитель крейдою попередньо малює 3-4 хмаринки.)

— Діти, уявіть, що ви — краплинки, і вам потрібно потрапити до­дому, на хмаринку. Тож часу не гайте і швиденько вирушайте.

(Діти обирають будь-яку хмаринку і стають на неї.)

— Діти, а на якій хмаринці краплинок більше?

— А на якій — менше?

— Що потрібно зробити краплинкам, щоб стало порівну?

(Порядкова лічба краплинок на кожній хмаринці.)

5. Робота в парах (5 хв)

(Кожен учень отримує набір з хмаринки і різною кількістю крап­линок.)

— Діти, посадіть свої краплинки на хмаринку.

— У кого краплинок більше, ніж у його сусіда?

— А в кого — менше?

— Скільки краплинок у кожної пари разом?

6. Фізкультхвилинка (2 хв)

Звучить аудіозапис шуму дощу.

Учні кладуть свої голівки на парти, заплющують оченята і від­почивають.

7. Рухлива гра «Сонечко і дощик» (7 хв)

(У класі вчитель має розташувати декілька малюнків сонця і справжні парасольки. Приготувати аудіозапис співу птахів і звуків грому.)

— Настав новий день. Наші краплинки засумували за нами і ви­рішили продовжити цікаву подорож та долучитися до гри.

— Ой, що це? (Лунає грім.) Наші краплинки поспішають до нас!

— Діти, коли почуєте спів птахів, ви маєте торкнутися сонця, а коли загуркотить грім — сховатися під парасольку.

— Отже, гра почалась!

8. Чаювання (10 хв)

— Ну що, мої любі, потомилися?

— А чи ніжок під час дощику не намочили?

— Що потрібно зробити, щоб зігрітися?

— Так, правильно, попити цілющого чаю з малини та м’яти з пе­чивом.

9. Вправа «Я — художник» (10 хв)

— Дощик дарує нам не тільки цілющу вологу, але й робить світ чистішим, яскравішим. Недарма після дощу з’являється веселка.

— Нумо, відчуймо себе справжніми художниками і намалюймо, як дощик розфарбовує наше довкілля. (Учні малюють веселку.)

10. Гра «Прислів’я дня» (2 хв)

Потрібно зібрати прислів’я, використовуючи слова, прикріплені на дошці.

Слова: часу, і, не конем, Згаяного, наздоженеш.

Відповідь. Згаяного часу і конем не наздоженеш.

— Тому ми не будемо гаяти час і продовжимо цікаву подорож краплинки.

11. Дослідження (10 хв)

— На підвіконні ми вирощуємо цибульку. Чи допомагають нам у цьому краплинки води?

— Так. Вони допомагають цибулинці здійснювати свою власну подорож. Одна цибулина ще тільки готується прорости. А ось інша вже свою подорож розпочала — з’явилася з-під земельки і радіє сонечку за вікном. А погляньте на найстаршу цибулинку. Вона вже майже завершила свою подорож. І яку користь вона нам принесе?

(Учні роблять припущення, ведуть спостереження за виснов­ком учителя та власним вибором.)

12. Фізкультхвилинка (2 хв)

· Вправа «Австралійський дощ»

Учні утворюють коло. Ведучий запитує:

— Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді пропоную разом послухати, який він.

□ В Австралії піднявся вітер. (Ведучий тре долоні.)

□ Починає накрапати дощ. (Клацання пальцями.)

□ Дощ посилюється. (Почергове плескання долонями по плечах.)

□ Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.)

□ А ось і град та справжня буря. (Тупотіння ногами.)

□ Але що це? Буря вщухає. (Плескання по стегнах.)

□ Дощ стихає. (Плескання долонями по плечах.)

□ Лише рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.)

□ Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.)

□ Ура! Сонце! (Руки догори.)

13. Опрацювання вірша «Краплинка» (5 хв)

— Слухаючи вірш про подорож краплинки води, піктограмами зобразіть місця, де вона побувала.

КРАПЛИНКА

У казковій мрій-долині,

На білесенькій хмарині,

Що пухнаста, мов перинка,

Вже прокинулась краплинка.

Й ну по небу мандрувати,

Світ для себе відкривати.

Захотілось їй скакати,

І в лісочку побувати.

От і дощик нагодився,

Він на землю відпросився,

Щоб відвідати родину

У чудову, гарну днину.

Як краплинка це почула,

На коліна стрибанула,

Почала його благати,

Щоб її на землю взяти.

Захотілось, бач краплині,

Побувати у долині.

Довго не прийшлось вмовляти,

Сказав дощик — вирушати.

Полетіли вниз додолу.

І спустилися на поле.

Та й домовилися в лісі,

Щоб зустрітись на узліссі.

От краплинка захопилась.

Все гуляла, веселилась.

До криниченьки примчалась,

З нею мило привіталась

Та на каву запросила.

Довго б з нею говорила,

Та прийшло дівчатко з хати

До криниці воду брати.

Та й набрало у відерце

Води чистої з джерельця.

З нею й крапелька попала

Й на плиту помандрувала.

У каструлі застрибала,

Ще й на себе нарікала:

Чом на місті не сиділа,

Чом на землю прилетіла?

Та не час вередувати.

Стала думати-гадати,

Як додому повертатись,

Щоби тут не залишатись?

Стала крапля уявляти,

Що уміє чаклувати.

І чим більше уявляла,

То тим вище підлітала…

Тут віконечко відкрили

І краплинку підхопили

Й понесли вітри додому,

Де все затишно й знайомо.

Тож яке б не мав ти шило,

Ти не лізь, де не просили!

14. Перегляд мультфільму (10 хв)

Перегляд мультфільму «Капітошка».

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=EGzTvRQLtYU

15. Практична робота «Виготовлення машини часу» (20 хв)

— Сьогодні краплинки свою подорож разом уже завершили. Але на цьому вони не зупиняються. Завтра вони планують завітати в інші виміри Всесвіту.

— Збудуймо для них ракету — машину часу, адже без нашої до­помоги їм не обійтись.

· Виготовлення ракети — машини часу з картону та кольорового паперу, створення колажу «Зоряне небо»

Обладнання: картон, зображення ракети, краплинки, кольоро­вий папір, клей, ножиці, фон зоряного неба на дошці, зразок ілюмі­наторів діаметром 5 см, фломастери.

Інструкція

1. Вирізати по контуру зображення ракети — машини часу.

2. Вирізати за зразком з кольорового паперу ілюмінатори.

3. Наклеїти їх на машину часу.

4. Підписати назву ракети.

5. Прикріпити на дошку, де зображено фон зоряного неба.

IV. ПІДСУМОК ДНЯ (10 хв)

· Робота у щоденнику вражень

Рекомендовані теми

1. Якби я був (була) краплинкою…

2. Як я бережу краплинку води.

3. Що я розкажу рідним про Н2О?

· Вправа «Мене найбільше вразило…»

Учитель пропонує дітям утворити коло на килимку і пригадати, що сьогодні протягом дня їх найбільше вразило.

— Що нового ви дізналися?

— Що розкажете про свій день у школі своїм рідним?

Теги: 1 класЕлектронна підтримкаМетодикаМетодичні матеріалиТематичні дні
Попередня публікація

Тематичний день «як підготуватись до новорічного свята?» (до тематичного тижня «зимові свята»)

Наступна публікація

Тематичний день «як утворюється сніг?» (до тематичного тижня «зима»)

Схожі записи

Тематичні дні у 1 класі

26.12.2021

Тематичний день «який десерт найсмачніший улітку?» (до тематичного тижня «літо»)

22.06.2021

Тематичний день «хто є українцем?» (до тематичного тижня «я — українець/українка»)

22.06.2021

Тематичний день «чи хочете ви познайомитися з моєю родиною?» (до тематичного тижня «моя родина»)

22.06.2021

Тематичний день «чому число 7 магічне?» (до тематичного тижня «веселка»)

22.06.2021

Тематичний день «чим можна вимірювати час?» (до тематичного тижня «час»)

22.06.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

Тематичний день «як утворюється сніг?» (до тематичного тижня «зима»)

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
نيك لبنان porno-arab.org سكس امهات هندي
سكس اجمل بنات العالم fransizporno.com سكس في الشغل
cruel giantess hentaipad.com onigashima no iinazuke
نقاب سكس zaacool.com فيديد سكس
ينيك اخت زوجته pornovuku.info اقوى فيديو سكس
yellow heart hentai comicsporn.org mm! hentai
سكساب وبنته awktec.com انستقرام سكس
الفلام سكس gokkoya.com سكس ام وابنها وبنتها
hentai ryo hentaivsmanga.com father daughter hentai
indiansexfree zoztube.mobi spank bang indian
free anime porn comics hentai-mpg.com renamon impregnation hentai
nude boobs xxx pornchu.com sexi viodo
lpa in philippines pinoywebtv.com 642 result today
pune sex videos pornonaft.net sex video watch live
desi devar sweetfucktube.com www.deshi sex.com