Завантажити посібник
У посібнику висвітлено особливості реформування
початкової школи, подано методичні поради щодо
компетентнісно-інтегрованого підходу й навчання
молодших школярів, науково-теоретичне обґрунтування
нових понять. Аналізуються можливі напрями інтеграції
в початковій школі, опанування педагогічними
технологіями інтегрованого навчання як одного зі
способів організації діяльності молодших школярів у
світлі вимог Нової української школи.
Наголошено на важливості врахування індивідуальних психологічних і
вікових особливостей дітей при організації навчання. Пропонуються елементи
сучасних методик, методів, прийомів і засобів навчання, в основу яких
покладено систему інтегрованого підходу, та шляхи їх використання в
навчальному процесі.
Для вчителів початкових класів, студентів педагогічних коледжів і
педагогічних інститутів, вихователів груп продовженого дня.