ДЕНЬ 2. ЗМІННЕ І НЕЗМІННЕ В МЕНІ
- Вітання
— Нумо привітаємось!
(Діти за сигналом ведучого починають хаотично рухатись класом і вітатися з усіма, хто зустрічається на їхньому шляху.)
Алгоритм вітання
f 1 раз плеснули в долоні — вітаємося за руки;
f 2 рази плеснули в долоні — вітаємося плечима;
f 3 рази плеснули в долоні — вітаємося спинами.
- Обмін інформацією. Тема дня «Змінне та незмінне в мені»
Вправа «Не хочу хвалитися, але…»
Учитель пропонує учасникам по черзі розповісти про себе «Що змінилося в мені?». Потім організовує обговорення.
— Чому деякі речі постійно змінюються?
— Чому дещо залишається незмінним? (Блакитні очі, кирпатий носик тощо.)
— Чи може з часом змінюватись те, що зараз є незмінним?
- Групове заняття
Гра «Опиши сусіда»
(Учні в парах стають одне навпроти одного, роздивляються одне одного протягом хвилини. За командою вчителя пари обертаються спинами. Кожному з них ставлять запитання з метою описати свого партнера. Необхідно якомога точніше давати відповіді.)
— А що змінилося в сусіда?
— Чого у вас більше з однокласниками — схожого чи відмінного?
Обмін інформацією (3-4 учні).
- Теми для Щоденника вражень
f Якби я був(ла) чарівником (чарівницею), то я б змінив(ла) у собі… f Змінне та незмінне в мені.
f Протягом дня у мене змінюється настрій тому, що…