- Вітання
ЗАПРОШЕННЯ
Я усіх дітей гукаю Та до себе закликаю!
Будемо всі разом грати, Зустріч вже пора почати! Другу руку простягни, Йому посмішку пошли. Добрий ранок, добрий день! Нашу зустріч розпочнем!
- Обмін інформацією. Тема дня «Чого я навчився за рік?»
Робота в парах «Розкажи про себе»
Учні:
— У 1-му класі я був…, а тепер…;
У мене вже добре виходить…;
Раніше я не міг…, а тепер…; і т. ін.
Вправа «Мої вміння»
(Дітям роздають картки зі словами-вміннями.)
— З часом людина стає дедалі вправнішою. Обведи зеленим кольором вміння, притаманні тепер тобі, а ті, яких ще не маєш,— червоним.
Сервірувати стіл, нарізати фрукти, вигулювати домашнього улюбленця, складати портфель, ходити за покупками, виносити сміття, застеляти ліжко, складати одяг у шафу, вибирати подарунки, прасувати, пилососити.
Обговорення (3-4 учні).
— Чому ж ви за рік стали вправнішими?
— Що допомогло вам змінитися?
- Групове заняття
Вправа «Бінго»
Кожному учасникові дають аркуш паперу. Його необхідно скласти вертикально навпіл, а потім лише руками «вирізати» фігурку «Бінго» — силует людини. Після цього кожен учасник на ньому пише, чого за рік він уже навчився.
На наступному етапі учні підводяться і ходять класом, дивляться, у кого вміння збігаються. Потім утворюють коло. Вчитель запитує, у кого що спільне, а в кого — різниться.
Групова вправа «Склади режим дня другокласника»
- Теми для Щоденника вражень
f Я зрозумів(ла), що потрібно добре ставитись до свого здоров’я, аби…
f У другому класі мені потрібно…
f Я не кажу «не вмію», а кажу — «навчусь».