ДЕНЬ 2. ЯКІ КНИЖКИ Є УЛЮБЛЕНИМИ З ДИТИНСТВА?
- Вітання
Чарівна скринька (у ній захована книга)
Учитель пропонує дітям відгадати, що знаходиться у закритій коробці. Учні можуть ставити запитання, але такі, щоб учитель відповідав лише «Так» чи «Ні». (Метод «Тонкі питання».)
— Безмежна сила книги! Без неї людина сліпа. Книга відкриває перед людьми великий світ. Протягом усього життя ми звертаємося до книжки. Як ви вважаєте, чому в коробці сьогодні лежить книга?
- Обмін інформацією. Тема дня «Які книжки є улюбленими з дитинства?»
Загадка
T Є листок, є корінець, А приходить в будинок як друг.
А не кущ і не квітка. На коліна до мами ляже,
Немає лап, немає рук, Про все тобі розкаже. (Книга.)
Гра «Інтерв’ю»
— Чи любите ви книги? Чому?
— Про що можна дізнатися з книг?
— Чи є у вас улюблені книги? Розкажіть про них.
Робота в парах «Які улюблені мої книжки»
(Учні в парах обговорюють свої улюблені книжки, що вдалося прочитати за літо. Потім діляться інформацією з класом.)
- Групове заняття
Діти об’єднуються у групи і виготовляють навчальні борди «Моя найкраща книга» (обов’язково мають бути зазначені автор, назва, головні герої, свої враження від прочитаного).
Вправа «Змінне і незмінне в книгах»
Групам роздають дві книги (за вибором учителя).
— Подумайте й обговоріть, що у книзі може змінюватися з часом; що залишається незмінним.
- Теми для Щоденника вражень
f Книга, яку я перечитую…
f Коли я читаю, я мрію…
f У моїй родині люблять (не люблять) книги.