ДЕНЬ 3. МОЇ СМАКОВІ УПОДОБАННЯ.
ЧИ ЗМІНИЛИСЯ ВОНИ ЗА РІК?
- Вітання
Сонечко встало, Любі школярики,
Прийшов новий день. Всім: «Добрий день!»
- Обмін інформацією. Тема дня «Мої смакові уподобання. Чи змінилися вони за рік?»
— Діти, чи снідали ви сьогодні? Що саме? Яка ваша улюблена страва? Чому?
(На дошці прикріплено малюнки з різними стравами.)
— Що зображено на малюнках? (Їжу, страви.)
— Навіщо потрібно їсти? Навіщо щодня людина вживає їжу?
f Щоб жити;
f щоб бути здоровою;
f щоб були сили працювати, вчитися;
f щоб зростати.
— Послухайте вірш.
Я не буду їсти м’яса, | Макаронів я не буду, |
Бо воно шкідливе! | Можу потовстіти! |
І не хочу молока! | І борщу не пропонуйте, |
Воно якесь сиве… | Не потрібно лити! |
Краще руку простягніть Буду нею смакувати,—
Вверх, на етажерку, От ситий сніданок!..
І мені скоріш віддайте Мамо, Ви є найдобріша
Ту смачну цукерку! У цей гарний ранок!..
— Що ви зрозуміли з цього вірша?
— Чи корисна їжа для героя вірша була запропонована? А що ж він вибрав?
— Які смакові вподобання у вас?
Вправа у парах «Я їм…»
f Удома я їм…
f У школі я їм…
f У гостях я можу з’їсти…
(Обговорення 3-4 учнів.)
Гра «Не хочу хвалитися…»
… раніше я любив їсти…, а тепер…
(Учні по колу говорять про свої уподобання.)
- Групове заняття
Вправа «Мої уподобання»
(Дітям пропонують порівняти себе тепер та рік тому та записати на картках п’ять своїх улюблених страв і напоїв та членів своєї родини. Потім розповісти про свої уподобання товаришам. Далі діти знаходять тих, чиї уподобання схожі з їхніми.)
— Чому навіть в одній родині у всіх різні уподобання? (Обговорення — 2-3 учні.)
Практична робота
Приготування (або складання рецепту приготування) улюбленого бутерброда.
- Теми для Щоденника вражень
f Моя улюблена страва.
f У моїй родині всі люблять уживати в їжу…
f За рік мої смакові уподобання змінилися.