Знайди спільне та відмінне
Діти вчаться:
Бути уважними та спостережливими
Розвивати навички активного слухання та говоріння
Емоційно сприймати інших дітей
Збагачувати власний життєвий досвід враженнями від
почутого, побаченого, обстеженого
Основні завдання
І етап
Створення кубика
1. Попросіть дітей узяти цеглинки та скласти з них кубик.
ДУЖЕ ВАЖЛИВО! НЕ ОБМЕЖУЙТЕ ДІТЕЙ У ВИБОРІ КІЛЬКОСТІ ЦЕГЛИНОК;
2. Учитель також робить свій кубик;
ІІ етап
Презентація кубика
3. Попросіть дітей стати в коло та
тримати кубик перед собою;
4. Вчитель презентує свій кубик;
5. Завдяки методиці «сніжний ком» попросіть дітей по черзі презентувати свій кубик але через пошук відмінностей з іншими кубиками, починаючи з вчителя.
ІІІ етап
Основні завдання
1. Дитина стає навпроти іншої дитини;
2. Деякий час діти розглядають один одного;
3. Діти відвертаються у протилежний бік та заплющують очі.
Запитання для дітей
- Поміркуй та скажи, чим інша дитина схожа на тебе?;
- Чим вона відрізняється від тебе?;
- Зверни увагу на постать, риси обличчя, його вираз, одяг, тощо;
ВАЖЛИВО! Педагогу рекомендовано спрямовувати увагу дітей не лише на зовнішність, одяг, тощо, а й підкреслювати індивідуальні риси.
IV етап
Запитання до дітей
- Як ви себе почуваєте?
- Чи сподобалось вам ця вправа? Що саме сподобалось?
- Чи було щось складним? Що саме?
- Що сподобалося більше? Чому?
- Чому ви вирішили використати саме таку кількість цеглинок?
- А що ви відчували, коли працювали в парах?
- Чи важко було знаходити спільні риси? Чому?
Вчитель підводить дітей до думки, що всі ми хоч і різні як усі створені кубики, але дуже важливо шукати в собі спільні риси з іншими. ВАЖЛИВО! Попросіть дітей висловитися щодо цього твердження («Чому важливо шукати спільні риси?»)
The LEGO Foundation