Різноманітний світ рослин
Діти вчаться:
Співпрацювати у команді
Вирішувати проблемні завдання
Концентрувати увагу, аналізувати
Пригадувати і описувати знайомі рослини
Основні завдання
- Запропонувати дітям взяти башточки Шість цеглинок та об’єднатися у команди по 5-6 чоловік.
- Вчитель показує цеглинку будь-якого кольору, а діти у групах по черзі називають рослину на той колір, який тримає вчитель.
- За кожну названу рослину діти ставлять цеглинку будуючи башту. Якщо дитина не знає рослину такого кольору, або повторює вже почуту рослину, то її цеглинка не ставиться до загальної башти.
- Діти згадують названі ними рослини та кожен описує одну з них на вибір, не називаючи її. Інші учасники групи мають відгадати рослину.
Варіанти розширення/додаткові завдання
Запропонуйте дітям пограти у цю гру навпаки: вчитель називає рослину, а діти показують цеглинку відповідного кольору.
Коли на кожний з шести кольорів башточки названі рослини, дітям пропонується порівняти свої башти у групах та пригадати, що означає кожний з кольорів.
Запитання для дітей
- Якого кольору цеглинки зверху/знизу/посередині?
- Як вам вдалося побудувати вежу? (дайте дітям можливість по черзі розповісти, як вони будували вежу)
- Скільки цеглинок у ваших баштах? Порахуйте і порівняйте башти усіх груп.
- Як вам вдалося бути такими уважними? (запропонуйте дітям по черзі пояснити)?
- Як можна ускладнити цю вправу?
- Чи однакове меню в шкільній їдальні кожного дня? Чому? Поясніть свою думку.
The LEGO Foundation
Скачать: Тематичний тиждень 28 Світ рослин
Скачано: 19, размер: 546.0 KB, дата: 14 Вер. 2024