Малюємо весну
Діти вчаться:
Аналізувати та критично мислити
Добирати асоціації
Запам’ятовувати інформацію
Орієнтуватися у просторі
Основні завдання
- Запропонувати дітям пригадати, які явища відбуваються в природі на початку весни.
- Запропонувати дітям послухати історію про весну і паралельно розміщувати відповідні цеглинки на аркуші паперу:
– У правому верхньому куточку виглянуло жовтеньке сонечко.
– У нижньому лівому куточку задзвенів синій струмочок.
– У нижньому правому куточку з’явилася перша зелена травичка.
– А на ній – перші блакитні проліски.
– Біля синього струмочка виріс червоний тюльпан.
– А на нього сів оранжевий метелик.
Варіанти розширення/додаткові завдання
Запропонуйте дітям намалювати весняний пейзаж, викладаючи його за допомогою деталей LEGO System. Після того, як всі роботи будуть готові, запропонувати роздивитися їх у командах та сказати:
– Скільки цеглинок ви використали?
– Що є схожого у ваших роботах?
– Що сподобалося вам у роботах ваших друзів?
Запитання для дітей
- Цеглинку якого кольору ми поставили першою? Що вона позначає?
- Що позначає синя цеглинка? Чому навесні з’являються струмочки?
- Що позначає башточка з зеленої і блакитної цеглинки? З червоної і оранжевої? Які ще квіти з’являються весною?
The LEGO Foundation
Скачать: Тематичний тиждень 25 Весна
Скачано: 21, размер: 387.9 KB, дата: 14 Вер. 2024