Історії про звірят
Діти вчаться:
Добирати асоціації
Запам’ятовувати інформацію
Креативно мислити
Створювати логічні зв’язки
Основні завдання
- Запропонувати дітям перетворитися на фотографів, які роблять фото тварин та природи. Вчитель розповідає історію, а діти слухаючи її складають вежу асоціацій з шести цеглинок.
Одного разу в джунглях зустрілися червоний ара та зелений пітон. Вони вирішили піти у гості до рудої мавпочки та принесли їй жовтий банан. - Запропонувати дітям порівняти башточку із баштами сусідів.
- Запропонувати розповісти цю історію усім разом використовуючи башту асоціацій:
Варіанти розширення/додаткові завдання
Запропонуйте дітям об’єднатися в команди. Покажіть дітям башточку з 3-6 цеглинок та запропонуйте створити таку саму башту. Після цього кожна команда спираючись на створену башту складає свою власну історію про звірят. Команди аналізують почуті історії, порівнюючи, які асоціації вони підібрали до кожного кольору.
Запитання для дітей
- Скільки цеглинок ви використали для своєї історії? Скільки з них позначають тварин?
- Які цеглинки ви не використали цього разу? Чим вони могли б стати в нашій історії?
- Як можна продовжити цю історію?
- Доповніть кожне речення історії 2-3 словами так, щоб її зміст не змінився. На які питання відповідають додані вами слова (до яких частин мови відносяться)?
The LEGO Foundation
Скачать: Тематичний тиждень 29 Світ тварин
Скачано: 16, размер: 401.9 KB, дата: 14 Вер. 2024