Незвичайний механізм
Діти вчаться:
Спільно працювати над завданнями
Уявляти та творчо мислити
Пояснювати, що вони зробили, чого навчились
Застосовувати просторову уяву для спорудження фігур
Описувати властивості предметів
Основні завдання
- Діти об’єднуються у групи по 5-6 учнів
- Учням пропонується поєднати цеглинки в будь-якій комбінації.
- Діти поєднують свої комбінації в єдину конструкцію незвичайного механізму.
- Вчитель пропонує групам визначити, який незвичайний механізм вони створили та для яких цілей він може слугувати в побуті.
- Діти презентують свої механізми та описують його властивості
Варіанти розширення/додаткові завдання
Діти самостійно вирішують, що вони будуть будувати разом;
Вчитель пропонує дітям спочатку намалювати те, що вони будуть будувати та порахувати скільки цеглинок їм знадобиться для цього
Вчитель дає завдання кожній групі. Учні повинні створити механізм (автомобіль, велосипед, літак, тощо) або з Шести цеглинок, або з LEGO System. Команди повинні вгадати, що побудували інші учні
Запитання для дітей
- . Як ви назвали ваш незвичайний механізм?
- Що він вміє робити?
- Для яких цілей його можна використовувати?
- Чи сподобалося вам створювати незвичайні механізми?Чому?
Техніка, яка допомагає… (вправа з LEGO System)
Діти вчаться:
Спільно працювати над завданнями
Вирішувати проблемні завдання
Застосовувати просторову уяву для спорудження фігур
Творчо мислити
Персоніфікувати (наділяти неживі предмети властивостями, рисами, ознаками)
Основні завдання
- Діти об’єднуються у групи
- Кожна група отримує завдання побудувати за допомогою LEGO System техніку, яка допомагає в той чи іншій сфері життя:
- Техніка, яка допомагає вчителю;
- Техніка, яка допомагає лікарю;
- Техніка, яка допомагає будівельнику;
- Техніка, яка допомагає вченому;
- Техніка, яка допомагає вдома
3. Учні домовляються, що вони будуть створювати
4. Кожна група презентує свої роботи від першої особи (від імені техніки, яку вони створили)
Варіанти розширення/додаткові завдання
Вчитель пропонує дітям визначити додаткові властивості техніки та подумати, в яких ще галузях життя її можна використати
Запитання для дітей
- Як ви себе почуваєте?
- Чи сподобалось вам ця вправа? Що саме сподобалось?
- Чи було щось складним? Що саме?
- Як ви приймали рішення? Чи всі були згодні?
- Чому ви обрали саме цю техніку?
- Чи важко було наділяти неживий предмет властивостями та розповідати від його
імені? Чому?
The LEGO Foundation