ДЕНЬ 1. ЯК Я МОЖУ ДІЗНАТИСЯ ПРО ПОДІЇ МИНУЛОГО?
(Ранкову зустріч проводять у музеї школи.)
- Вітання
Ми — сімейка невеличка. Привітаймось, щоби личка
Усі друзі, я і ти. Усмішками зацвіли.
- Обмін інформацією. Тема дня «Як я можу дізнатися про події минулого?»
— Як ви розумієте вислів «події минулого»?
— Як ми можемо дізнатися про події минулого?
f Розпитати в дорослих;
f побувати на екскурсії;
f пошукати в Інтернеті;
f прочитати в підручнику;
f прочитати в енциклопедії;
f відвідати музей, проконсультуватися у спеціалістів.
— Про події минулого можна дізнатися з газет, журналів, телебачення.
Про події минулого свідчать фотографії.
— А хто з вас хоче поділитися цікавими минулими подіями, пов’язаними зі своїми родинами?
«Крісло автора»
Учні за бажанням сідають у «крісло автора» і розповідають щось цікаве про своїх рідних, або епізод зі свого життя, історію свого прізвища, імені (на честь кого його/її так назвали, що означає ім’я) тощо.
Гра «Що з чого зроблене?»
Діти утворюють коло. Вчитель показує дерев’яну указку і пропонує всім підійти та доторкнутися до предмета, виготовленого із такого самого матеріалу.
Учитель може показувати: пластмасову лінійку, металевий ключ та інші предмети.
- Групове заняття
Робота в групах
«Розкажи про минуле»:
1-ша група — яблука;
2-га група — зошита;
3-тя група — булки.
- Теми для Щоденника вражень
f Я радію сьогодні, тому що…
f Про події минулого я дізнаюся…
f Мені цікаво знати про…
f Я у колі своєї сім’ї.