ДЕНЬ 3. ЧОМУ ЛЮДИ ІНКОЛИ ЗМІНЮЮТЬ СВОЮ ЗОВНІШНІСТЬ?
- Вітання
Другу руку простягни. Добрий ранок! Добрий день!
Усмішку йому пошли! Зустріч нашу розпочнем!
(Діти вітаються по колу, звертаються одне до одного на ім’я і торкаються долоньками.)
- Обмін інформацією. Тема дня «Чому люди інколи змінюють свою зовнішність?»
Вправа-гра «Вибери зачіску»
Учням роздають картки з малюнками різних зачісок (чоловічих і жіночих), а по центру картки — контури голови людини. Діти впродовж 1 хвилини зображують, яку зачіску собі обрали.
Вправа «Мікрофон»
— Чому саме цю зачіску обрали?
— Як може змінюватися зачіска залежно від події?
— Що легше — змінити колір чи довжину волосся?
— Чому люди інколи змінюють свою зовнішність? (Одяг, зачіску…)
— Якщо твій товариш змінить свою зачіску чи одяг, ти також їх зміниш чи залишиш як є? Чому?
— Як ви гадаєте, чому всім подобаються різні кольори одягу, різні зачіски?
— Чи добре б було, якби у всіх були однакові вподобання?
- Групове заняття
Вправа «Одягни в зручний одяг мандрівника»
Діти об’єднуються у групи.
Учитель роздає малюнки одягу для хлопчика та дівчинки. Учні одягають макет у зручний одяг, а потім обґрунтовують, чому так вирішили.
Вправа-гра «Художник»
Один з учасників — «художник». Він задумав намалювати портрет одного з гравців. «Художник» уважно дивиться на всіх, обирає собі «натуру». Потім повертається спиною до дітей і починає «малювати», тобто дає словесний портрет. Решта повинні вгадати, кого «малювали», тобто хто був «моделлю».
- Теми для Щоденника вражень
f Я хочу змінити свою зовнішність, тому що…
f Якби у всіх людей були б однакові вподобання, то…
f Мені подобається мій вигляд…