ДЕНЬ 4. ЧИ МОЖУТЬ ЗМІНЮВАТИСЯ МОЇ ПЛАНИ?
- Вітання
Усмішка, як сонечко, хай на личку сяє І цвіте, як квіточка чи дзвінка роса. Хай чарівна усмішка друзів всіх вітає.
Усмішка на личку — це ясна краса!
(Діти у колі вітають одне одного усмішкою.)
- Обмін інформацією. Тема дня «Чи можуть змінюватися мої плани?»
— Діти, що потрібно зробити, аби все встигнути? (Спланувати свій день.)
— Який у вас план на сьогодні? Що може завадити його виконати?
— Чи є у вас справи, що вам не дуже хочеться робити? Назвіть їх.
— Якщо ти хочеш чогось досягти, найважливіші завдання роби спочатку, тоді решта справ будуть значно легшими.
Гра «Поділися своєю важливою справою»
(На дошці прикріплено малюнок деревця. У кожного учня на парті — вирізана з паперу маленька фігурка яблучка. Діти прикріплюють своє яблучко та розповідають про важливу справу, що їм необхідно зробити сьогодні.)
— Успішні люди вміють розв’язувати найважливіші завдання, не відволікаючись на сторонні заняття.
— Що вас може відволікти від виконання вашої справи? (Телевізор, телефон, комп’ютер, друзі, іграшки, лінощі…)
— Як цьому можна зарадити? (Обмін думками — 3-4 учні.)
- Групове заняття
Гра «Склади пазл»
Кожна група отримує пазли — малюнки із зображенням діяльності дітей (вчить уроки, сидить за партою, грається на вулиці, хворий лежить у ліжку тощо), що потрібно скласти протягом 2 хв. Учитель наголошує на необхідності виконати завдання саме в цей проміжок часу.
— Чи легко було впоратися із завданням?
— Чи достатньо було часу? Що заважало?
- Теми для Щоденника вражень
f Щоб мої плани здійснювалися, я буду…
f Моя найважча справа…
f Моєю улюбленою справою є…