ДЕНЬ 4. ЩО ТОБІ ДОПОМАГАЄ ЗМІЦНИТИ СВОЄ ТІЛО?
- Вітання
Діти утворюють коло.
— Доброго ранку, любі мої діти! Рада вас всіх бачити. А ви з яким настроєм сьогодні прийшли до школи? Покажіть.
— А зараз я пропоную ласкаво привітати одне одного, хором називаючи ім’я.
Почнемо ліворуч від мене, за годинниковою стрілкою.
«Доброго ранку, Володю!»
«Доброго ранку, …»
«Доброго ранку, наш клас!»
«Доброго ранку всім нам!»
- Обмін інформацією. Тема дня «Що тобі допомагає зміцнити своє тіло?»
Вправа «Незакінчене речення»
Щоб здоров’я добре мати, Слід про нього змалку… (дбати): Кожний ранок обливатись І зарядкою… (займатись), У дворі щодня гуляти, Повноцінно їсти й… (спати),
Добре мити всі продукти, Досхочу вживати… (фрукти). Будете все це робити — Перестанете… (хворіти).
— Діти, а що, на вашу думку, слід робити, аби почути своє тіло? (Роздуми дітей — 3 учні.)
— Пропоную переглянути мультфільм «Як почути своє тіло» та обговорити побачене (https://youtu.be/dgaovSRHGPQ).
Вправа «Мікрофон»
— Якою мовою спілкується тіло з людиною? (Мовою відчуттів.) — Що потрібно для щастя твоєму тілу? (Його потрібно розслабляти, тренувати, годувати і любити.)
— Як необхідно тренувати своє тіло? (Ходити пішки, грати в активні ігри, стежити за поставою, щоденно робити зарядку, відпочивати на свіжому повітрі…)
— Як розслабляти своє тіло? (Відпочивати, вчасно лягати спати…)
- Групове заняття
Гра «Пересядьте всі, хто…»
— Усі діти різні та водночас схожі одне на одного. Пропоную в цьому переконатися.
Пересядьте всі ті, хто вранці не виконує ранкову зарядку; хто любить спорт; хто лягає спати вчасно; грає в ігри на планшеті… тощо.
Гра «Живі малюнки»
Дітям роздають малюнки із зображеннями щодо турбування про своє тіло.
Кожна дитина розглядає малюнок і показує рухами чи позою, а решта відгадують, про що йдеться. (Наприклад: на малюнку діти плавають у басейні; чистять зуби; їдуть на лижах і т. ін.)
- Теми для Щоденника вражень
f Правильний спосіб життя це — …
f Я люблю своє тіло, тому…
f Раніше мені не вдавалося…, а тепер…