ДЕНЬ 5. ЯКИМ БУВАЄ ВІТЕР?
- Вітання
— Діти, визирніть у вікно. Там на деревах ще залишились листочки. Вони ніби вітаються з нами, помахують нам. Хто їм допомагає? (Вітер.)
— Нумо і ми з ними привітаємось. Помахаємо йому у вікно.
Діти утворюють коло і декламують вірш, супроводжуючи рухами.
Віє вітер нам в лице, (Змахи руками в обличчя.)
Захиталось деревце. (Розхитуються з піднятими руками,
імітуючи дерево.)
Вітерець все тихше, тихше. (Присідають.)
Деревце все вище, вище. (Піднімаються.)
- Обмін інформацією. Тема дня «Який буває вітер?»
Гра «Пузир»
Мета гри: розвивати узгодженість дій, кмітливість.
Учні ходять по колу, промовляючи:
Роздувайся, пузир, залишайся таким
роздувайся, великий, та не лопайся!
За сигналом учителя: «Пузир луснув!» учні присідають, плескаючи в долоні та промовляючи: «Лусь», після цього швидко підводяться. Далі вчитель каже: «З пузиря виходить повітря». Учні сходяться до центру, примовляючи: «Т-с-с».
— Чи був сьогодні вітер, коли ви йшли до школи?
— Опишіть його.
— Чи доводилось вам коли-небудь відчути незвичайний вітер? Розкажіть про це.
- Групове заняття
Гра «Яким буває вітер?»
На столі розкладено ілюстрації різного вітру. Дітям пропонують розповісти, яким буває вітер. (Яким може бути вітер?
Сильним, зеленим, холодним, сірим, теплим, різнокольоровим, північним, поривчастим, слабким, широким, червоним, пронизливим, південним, легким, грайливим.)
ЯКОГО КОЛЬОРУ ВІТЕР?
— Скажи-но нам, вітер, Якого ти кольору?
— Я — кольору заходу сонця, Я — кольору світанку,
- Теми для Щоденника вражень
f Якби я був(ла) вітром, то…
f Якими фарбами я намалюю вітер?
f На що схожий вітер?