Книжечка розмальовка з копінг-стратегіями
На кожній сторінці згори варто розмістити якусь жартівливу назву (на
кшталт «допомогатор») та ім’я дитини..
Дорослий роздруковує шаблон і пропонує дітям самим скласти книжку. Це вже дає дитині відчуття «я можу “створити світ”, я можу вплинути на щось». Запропонуйте дітям розмалювати сторінки, адже коли
діти мають можливість щось змінити на сторінці, нанести свої кольори — цей об’єкт стає ЇХНІМ. Книжка перестає бути чужим, привнесеним знанням і навичками, а стає внутрішнім, набутим знанням.
Таку інформацію легше приймати й використовувати, вона стає персоніфікованою.
З дітьми важливо поговорити про те, що всі емоції важливі та потрібні. Але іноді емоції настільки сильні, що вони впливають на нашу поведінку: проживати різні емоції — нормально, а поведінку ми можемо
вибирати. Ця книжечка — нагадування, що ми можемо зробити, щоб
заспокоїтися і щоб емоція не стала руйнівною.
Можна обговорити кожну зі стратегій, запитати в дітей, яка є їхньою
улюбленою, розповісти, яку ви самі найчастіше використовуєте, запропонувати носити книжечку з собою в кишені або сумці чи класти
на парту.
Дітям час від часу важливо нагадувати, що в них є свій власний «допомогатор» (як у мультфільмі «Фіксики»; або можна вигадати своє слово).
ЗАВАНТАЖИТИ
Авторська розробка Світлани РОЙЗ