1-й МІСЯЦЬ. ЗМІНИ
Мета: створити умови для з’ясування змісту понять «зміни»; сприяти формуванню навичок визначати зміни (у тілі, знаннях, школі, в природі); надати учням змогу висловлювати власні думки і почуття з приводу побаченого і почутого; забезпечити можливість для порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; стимулювати дотримання правил щодо догляду за своїм тілом, одягом, особистими речами; заохотити до пізнання власних емоцій (позитивних і негативних), їхніх змін у різних ситуаціях та впливу на організм.
ТИЖДЕНЬ 1
9 ДЕНЬ 1. ЩО ЗМІНИЛОСЯ В МЕНІ?
- Вітання
(Під музичний супровід діти співають, виконують рухи.)
Доброго ранку! Доброго дня Бажаєте ви! Бажаю вам я!
Доброго ранку! Доброго дня!
Зичу здоров’я завжди і щодня
Вправа «Привітання із сусідом»
Діти утворюють коло, обирають слово з «хмаринки» та вітаються із сусідом.
f Доброго ранку!
f Доброго дня!
f Добридень!
f Радий тебе бачити!
f Хай щастить!
f Моє шанування!
f Здрастуйте!
f Доброго здоров’я!
f Здоровенькі були!
- Обмін інформацією. Тема дня «Що змінилося в мені?»
Учитель читає вірш.
СПРАВИ ЛІТА
Знаєш, скільки справ у літа? Їх усіх не полічити!
Треба нам підсмажить спини, Ніс убрати в ластовиння, Накупати нас у річці Наперед на три сторіччя,
Та іще подарувати
Лісу й лугу буйні шати.
Словом, справ — не полічити
Та найбільше треба літу, Щоб зуміли я і ти
Набагато підрости!
А. Костецький
Вправа «Мікрофон»
— Про яку пору йдеться у вірші?
— Які справи у літа?
— Яка найважливіша справа у літа?
— За що ви любите літо?
Перегляд мультфільму «Канікули Поллі». Обговорення
(https://youtu.be/Ui3vmYiEWCk)
— Про які події мультик? Чи сподобався він вам?
— Про що думають персонажі мультфільму?
— А як ти провів літні канікули? Розкажи. (За бажанням розповідають троє учнів.)
- Групове заняття
Вправа «Пантоміма». Робота в парах
(Щоб обрати пару, діти ходять класом. Коли вчитель промовить слово «Літо», той учень, який найближче, і буде парою.)
Діти у парах показують, чого за літо вони навчилися, чи що в них змінилося.
За сигналом учителя «Стоп!» учні повертаються у коло і розповідають про свого товариша, які зміни у нього відбулися.
Створення хмаринки-колажу «Літні слова»
(Групи вчитель створює на власний розсуд.)
- Теми для Щоденника вражень
f Що доброго мені вдалося зробити за літо?
f Я хочу повернутися в літо, тому що…
f За літо я навчився(лась)…