ДЕНЬ 2. ЩО Я ХОТІВ БИ ЗМІНИТИ У СВОЄМУ КЛАСІ/ ШКОЛІ?
- Вітання
Діти утворюють коло.
Треба разом привітатись:
— Добрий день! Добрий день!
Дружно й весело сказати:
— Добрий день! Добрий день!
Вправо, вліво повернутись. — Добрий день! Добрий день! Одне одному всміхнутись.
— Добрий день! Добрий день!
Після цих слів діти простягають руки вперед і з’єднують їх у центрі кола. Тихо стоять, намагаючись відчути себе теплими сонячними промінчиками.(Діти супроводжують слова рухами.)
- Обмін інформацією. Тема дня «Що я хотів би змінити у своєму класі/школі?»
— Діти, які зміни у класі ви помітили?
— Чи подобаються вам ці зміни?
— Що іще ви хотіли би змінити у класі?
- Групове заняття
Гра «Хто уважний?»
Діти утворюють коло. Вчитель обирає одного учня, ставить його в центрі та зав’язує йому очі. За сигналом учителя у класі щось змінюється. Учневі розв’язують очі — він повинен відгадати, що саме змінилося.
Гра «Натюрморт»
У групах учні складають «натюрморт» зі шкільних предметів (лінійка, олівці, зошит, крейда, пенал, підручники,…). Учні самі можуть визначати, які предмети їм потрібні та в якій кількості. Наприкінці роблять фото виконаних натюрмортів і створюють виставку робіт.
- Теми для Щоденника вражень
f Я люблю/не люблю свій клас за те, що…
f Я у своєму класі змінив(ла) би…
f Зміни у класі — це добре (погано)…