ДЕНЬ 1. ЩО ЗМІНИЛОСЯ У ШКОЛІ?
- Вітання
Добрий ранок! Всім привіт! (Махають руками всім.)
Хай почує мене світ! (Розводять руки в сторони.)
Другокласник тепер я, (Вказують на себе.)
В класі ми одна сім’я! (Руки вгору.)
- Обмін інформацією. Тема дня «Що змінилося у школі?»
Загадка-добавлянка
T Чистенькі віконця Діточки довкола.
Сміються до сонця. Це наша люба… (школа).
Вправа «Асоціації»
(Хто назве більше слів, що пояснять зміст слова «школа»?)
— З яким настроєм ви йдете до школи?
— Для кого потрібна школа?
— А що ви почули у загадці про школу?
— Чи помітили ви, що змінилося в нашій школі?
— А чому? Як ви гадаєте? (3—4 учні обмінюються інформацією.)
- Групове заняття
Вправа «Сонячні промінчики»
Учитель пропонує дітям вільно розташуватися в класі. Кружляючи із піднятими вгору руками, діти «мерехтять» сонячними промінчиками. Потім за командою завмирають і після «оживлення» по черзі виконують завдання.
Завдання:
f Назвати меблі, що містяться у школі на першому поверсі.
f Назвати те, що нове з’явилося у школі після літніх канікул.
f Пригадати і назвати, що зникло у школі після літніх канікул.
- Теми для Щоденника вражень
f Я помітив(ла), що в школі стало краще, коли…
f Для мене нові зміни в школі…
f Я б хотів(ла), щоб ще в нашій школі…