те, що…
9 ДЕНЬ 3. ПРО ЩО РОЗКАЖУТЬ ФОТОГРАФІЇ?
- Вітання
Доброго ранку! — Всіх друзів вітаєм.
Доброго ранку! — Ми друзям бажаєм
Доброго ранку
Тобі і мені.
Щирі слова
Нехай линуть рясні
— Доброго ранку, ________ !— Доброго ранку, ________ (ім’я дитини)!
(Під час привітання потискують руки товаришеві, який поруч.)
- Обмін інформацією. Тема дня «Про що розкажуть фотографії?» — Що таке фотографія? (Подія, відтворена на фото.)
— Фотографія — це знімок, на якому відбито мить життя. Це мистецтво, що для багатьох є улюбленим захопленням. З розвитком технологій сьогодні фотографія на піку популярності.
Фотографії свідчать про події минулого. У ваших руках я бачу цікаві світлини, що ви принесли до школи.
— Хто хоче розповісти невеличку історію про подію, відтворену на фото?
«Крісло автора»
Діти за бажанням сідають у крісло автора і розповідають: f яка саме подія;
f хто зображений;
f чим запам’ятався цей момент;
f які думки чи мрії виникають, коли дивишся на цю світлину.
Гра «Поміняйтеся місцями ті, у кого…»
Діти утворюють коло. Учитель пропонує помінятися місцями тим, у кого:
f є старший брат;
f молодша сестричка;
f молодший брат;
f старша сестра;
f у кого є домашня тваринка;
f хто народився влітку (взимку, восени, навесні).
Гра «Що я сфотографував»
Ведучий учень вигукує: «Кругле!». Усі відгадують, що сфотографував учень. Це може бути, наприклад, годинник. Хто першим правильно назвав круглий предмет, той називає іншу ознаку. Це може бути матеріал, з якого виготовлено предмети:
f певного кольору;
f прямокутні;
f дерев’яні;
f металеві;
f кам’яні;
f назви яких починаються з певної літери тощо.
- Групове заняття
Робота в групах
— Зробіть колаж з улюблених фото і придумайте йому назву.
- Теми для Щоденника вражень
f Якби я був(була) фотографом, то…
f Я у колі своїх друзів.
f Який найщасливіший момент у житті я сфотографував(ла) би?