ДЕНЬ 4. БІБЛІОТЕКА ЯК ОСВІТНЬО-КУЛЬТУРНИЙ ЦЕНТР
- Вітання
«Я бажаю»
Я бажаю здоров’я, радості, знань усім, хто ліворуч від мене (діти повертаються ліворуч, руки підняті).
Я бажаю здоров’я, радості, знань усім, хто праворуч від мене (повертаються праворуч, руки на грудях).
Я бажаю здоров’я, радості, знань усім, хто попереду від мене (повертаються вперед, руки перед собою).
Я бажаю здоров’я, радості, знань усім людям, що живуть в моєму місті (руки підняті вгору).
Я бажаю здоров’я, щастя, злагоди всім людям України (руки в сторони).
Я бажаю здоров’я, щастя й миру всім людям планети Земля (долоні складають перед собою).
- Обмін інформацією. Тема дня «Бібліотека як освітньо-культур
ний центр»
Учитель загадує учням загадки про книги (за вибором)
T Не дерево, а з листям, Не людина, а говорить.
T Дуже я потрібна всім — І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу, А сама завжди мовчу.
T Має листя, але не дерево, дає плоди, але не цвіте.
— А де живуть книги?
— Як називається цей будинок?
— Перегляньте мультфільм (https://youtu.be/MsrHYoWkquk) та дайте відповіді на запитання.
— Що знаходиться в бібліотеці?
— Як там розміщено книги?
— Як знайти потрібну книгу?
— Як потрібно поводитись у бібліотеці?
— Які ще правила потрібно знати про бібліотеку?
- Групове заняття
— Діти, про що любите читати ви?
— Як ви обираєте потрібну книгу?
Учитель кожній групі видає певну кількість книг. Потрібно розподілити їх на групи і пояснити свій вибір (наприклад: казки, оповідання, поезія; книги про космос, тварин, явища природи; математика, мова, природа і т. ін.).
- Теми для Щоденника вражень
f Моя улюблена книжка.
f Я люблю/не люблю читати книги…
f Чи може телебачення/комп’ютер замінити книжку?