Учора-сьогодні-завтра
Діти вчаться:
Оперувати часовими поняттями
Аналізувати та критично мислити
Добирати асоціації
Запам’ятовувати інформацію
Основні завдання
- Запропонувати дітям такі умовні позначення:
Вчора – блакитна цеглинка
Сьогодні – зелена цеглинка
Завтра – синя цеглинка
Зранку – жовта цеглинка
Вдень – помаранчева цеглинка
Ввечері – червона цеглинка - Запропонувати відповісти на запитання показуючи пару цеглинок:
Коли ми відвідували музей? Вчора ввечері (блакитна та червона цеглинки)
Коли у нас буде урок математики? Завтра вдень (синя та помаранчева цеглинки)
Коли ми робили аплікацію? Сьогодні зранку (зелена та жовта цеглинки)
Варіанти розширення/додаткові завдання
Запропонуйте дітям пригадати будь-яку подію, та розповісти усім про те, коли вона відбулася за допомогою цеглинок: показати пару цеглинок та назвати подію. Наприклад: блакитна і жовта цеглинка «Грав у футбол». Усі інші діти мають назвати час, коли відбулася ця подія.
Запитання для дітей
- Які справи ви робите щодня?
- Що плануєте робити сьогодні ввечорі/завтра вдень/післязавтра зранку?
The LEGO Foundation
[download url=”https://idea-teacher.com.ua/wp-content/uploads/2022/04/tematychnyj-tyzhden-24-chas.-yak-keruvaty-chasom.pdf”]