Діаграма наших захоплень
Діти вчаться:
Аналізувати, співвідносити
Зашифровувати та розшифровувати дані
Читати діаграми
Працювати для вирішення спільного завдання.
Основні завдання
- Поговорити з дітьми про їхні захоплення та про гуртки, які вони відвідують. Запропонувати провести дослідження і дізнатись, які гуртки відвідують діти класу.
- Домовитися про умовні позначки, наприклад:
– Синій колір – відвідування спортивних секцій (гімнастика, басейн…)
– Зелений колір – танцювальні гуртки
– Жовтий колір – студії художньої творчості (малювання, гончарство…)
– Червоний колір – вивчення іноземних мов
– Блакитний колір – музична школа
– Помаранчевий колір – інші гуртки (комп’ютерні курси, акторські студії…) - Вчитель пропонує дітям взяти цеглинки-позначки тих гуртків, які вони відвідують, та у командах створити з цих цеглинок башти. Кожна башта має бути одного кольору. Якщо дитина відвідує кілька гуртків, вона ставить цеглинки за кожний з них.
Варіанти розширення/додаткові завдання
Запропонуйте дітям об’єднати їх башти за кольорами, утворивши таким чином одну спільну діаграму класу. Проаналізуйте загальну діаграму: Яка башта найвища? Які гуртки відвідує найменша кількість дітей?.
Запропонуйте дітям створити за тим самим принципом діаграму гуртків, які вони хотіли б відвідувати.
Запитання для дітей
- Які гуртки у вашій команді відвідує більшість дітей?
- Башти якого кольору немає у вашій команді? Чому?
- Які гуртки позначені у вашій команді помаранчевим кольором? Хто їх відвідує?
- Які ще гуртки ви хотіли б відвідувати? Чому?
The LEGO Foundation
Скачать: Тематичний тиждень 17 Світ захоплень
Скачано: 10, размер: 615.1 KB, дата: 14 Вер. 2024