ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Субота, 17 Травня, 2025
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Ранкові зустрічі > 1 тиждень – “Я – школяр” 1 клас

1 тиждень – “Я – школяр” 1 клас

За IDEA-teacher
21.06.2021
В Ранкові зустрічі
Час читання:Читання: 2 хв
0 0
A A
0

1 тиждень – “Я – школяр”

Конспекти занять (1-4)

Мультфільм “Уроки тітоньки Сови. Уроки обережності на дорозі 11хв55с”

Тиждень 1. Я – ШКОЛЯР

Мета: формувати уявлення учнів про школу як Країну знань; ознайомити дітей із призначенням шкільних приміщень, правилами поведінки в них; обговорити з дітьми, як вибрати безпечну дорогу до (зі) школи; розвивати спостережливість, бережливе й уважне ставлення до свого здоров’я, уміння робити правильний вибір; виховувати звичку дотримувати правил безпечного руху дорогою до (зі) школи; учити учнів поважати вчителів та одне одного; розвивати віру у свої здібності; виховувати дружні стосунки й повагу до старших.

ДЕНЬ 1. ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ?

1. Знайомство

— Вітаю вас! Діти, сьогодні ви стали першокласниками. Завдяки нашій школі ви щодня дізнаватиметеся багато нового й цікавого. Тут ви зустрінете багато друзів, отримаєте відповіді на різні запитання. Подивіться довкола, як багато дітей у класі. Можливо, ви ще не всі одне одного знаєте. А спілкуватися з людиною, якщо ти не знаєш її імені, дуже важко. Ми разом навчатимемося, тому нам потрібно знати всіх дітей у класі. Отже, познайомимося.

— Я ваш учитель. Мене звати…

Коли я скажу: «Три-чотири!» — кожен вигукне своє ім’я. (Діти вигукують імена.)

— Ой-ой-ой! Ніби голосно кричали, а я жодного імені не розчула. А ви?

Нумо спробуємо інакше. Якщо не вийшло голосно, скажемо свої імена пошепки. (Діти шепочуть.)

— Знову щось не те… Ніхто не кричав, а все одно нічого незрозуміло. А ви багато імен почули? Теж ні?

Напевно, справа в тому, що всі говорять водночас. Разом добре працювати, весело гратися, співати пісень, а ось відповідати — не можна. Коли відразу всі говорять, то нічого незрозуміло. Отже, спробуймо називати свої імена по черзі.

· Введення правила класу

Буду гарним слухачем.

— У мене в руках — повітряні кульки з вашими іменами. Кожен із вас, почувши своє ім’я, виходить на середину кола, щоб відрекомендуватися.

□ Хлопчики, підніміть кульки!

□ Дівчатка, підніміть кульки!

□ Підніміть кульки ті, хто сьогодні вмивався!

□ Підніміть ті, кому подобається сьогоднішня погода!

□ Підніміть кульки всі ті, хто полюбляє цукерки!

□ Підніміть кульки всі ті, хто хоче навчатися в школі!

□ Підніміть кульки ті, хто любить слухати й співати пісні!

Слухання пісні «Вчать у школі».

2. Обмін інформацією. Тема дня «Що я очікую від шкільного життя?»

— Школа — це місце, де дітей навчають читати, писати, рахувати, малювати, спілкуватися. Дуже-дуже давно, коли тільки з’явилися школи, дітей навчали інакше. Хлопчики пізнавали мистецтво полювання й ведення війни, вчилися майструвати, а дівчатка повинні були навчитися прясти, шити одяг, готувати їжу. Багато чого змінилося з тих часів.

— Як ви вважаєте, навіщо діти йдуть до школи?

— Чого б ви хотіли навчитися в школі?

· Вправа «Обери позицію»

Я хочу ходити до школи, де:

□ малюють;

□ граються;

□ читають і пишуть;

□ рахують і розв’язують задачі;

□ у мене своя думка.

· Гра «Хто чого хоче навчитися у школі»

Мета: підвищувати мотиваційну готовність дітей до школи, розвивати довільну сферу, вербальне мислення.

— Зараз ми вивчимо три жести. Утворіть коло.

Вказівний палець будь-якої руки витягнути (справа наліво або навпаки): «І я теж так уважаю. Згоден».

Вказівні пальчики схрестити: «Я іншої думки. Не згоден».

Вказівний пальчик — до чола або скроні: «Я подумаю. Я ще не знаю».

Ведучий починає гру: «Я — маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися кусатися (писати, танцювати, дряпатися, читати, в’язати, бігати і стрибати, як спортсмен, навчитися битися, дружити). А ви?». (Діти відповідають одним із трьох жестів. «Кошеням» діти стають по черзі).

· Гра «Будуємо школу»

— Збудуймо нашу школу! Для цього маємо цеглинки. Кожна цеглинка означає дію, що ми будемо виконувати. І ви мені допоможете вибрати необхідні у школі.

На дошці цеглинки зі словами:

Співати Вередувати Рахувати
Читати Сердитися Ображати
Крутитися Гратися Фантазувати
Мислити Радіти Спілкуватися
Дружити Допомагати Поважати

3. Теми для щоденника вражень

□ Школа, що мені подобається.

□ Мені сподобалося (не сподобалося) в школі…

□ Мій перший день у школі.

День 2. ХТО Я? ХТО МОЇ ОДНОКЛАСНИКИ?

1. Вітання

· Привітання

Діти утворюють коло.

— Доброго ранку, діти! Я рада вас бачити. Із яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи? Покажіть.

— А тепер я всім пропоную ласкаво привітати одне одного хором, називаючи ім’я. Почнемо ліворуч від мене за годинниковою стрілкою:

«Доброго ранку, Максимку!»

«Доброго ранку, …»

«Доброго ранку, наш клас!»

«Доброго ранку всім нам!»

2. Обмін інформацією. Тема дня «Хто я? Хто мої однокласники?»

· Робота в парах. Вправа «Розкажи про себе»

□ У дитячому садку я цікавився(лася) …, а тепер…

□ У мене добре виходить…

□ У дитсадку я хотів(ла) стати…, а тепер…

□ Я вже вмію…

· Гра «Поміняйтеся місцями ті, у кого…»

Учитель пропонує помінятися місцями дітям, у яких:

□ є старший брат;

□ є молодша сестричка;

□ є молодший брат;

□ є старша сестра;

□ є домашня тваринка;

□ день народження влітку (взимку, восени, навесні).

3. Групове заняття

· Робота в групах. Вправа «Найкращий першокласник»

— Ясного вересневого ранку звірята прийшли до лісової школи. На вулиці світило яскраве сонечко, вітерець грався золотими осінніми листочками. Дзвінок ще не пролунав, тому звірята сиділи за своїми партами і розмовляли. Їм дуже подобалося ходити до школи. Кожен із них хотів стати найкращим першокласником.

— Спробуймо допомогти звірятам! Кожна група отримає малюнок тваринки. Ви маєте довести, чому саме ваш першокласник — найкращий.

4. Теми для щоденника вражень

□ Мені подобається разом…

□ Я у колі однокласників.

□ Мої однокласники.

День 3. ЯК МЕНІ БЕЗПЕЧНО ДІСТАТИСЯ ШКОЛИ Й ПОВЕРНУТИСЯ ДОДОМУ?

1. Вітання

· Гра «М’ячик-світлофор»

Мета: повторити основні правила пішоходів; сприяти розвитку навичок поведінки на дорозі.

Правила гри: ведучий кидає м’яч, називаючи кольори сигналу світлофора: «Зелений», «Червоний», «Жовтий». Діти ловлять м’яч, називають своє ім’я і, відповідно до зазначеного кольору, відповідають: «Я стою», «Я іду», «Я чекаю».

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як мені безпечно дістатися школи й повернутися додому?»

Найкраща у світі — дорога до школи,

Бо ти у дитинстві простуєш по ній.

Її не забудеш ніколи-ніколи,

Вона, наче сонце, у долі твоїй.

Вона тебе кличе, як сонечко встане,

І співом пташиним вітає тебе,

І радістю щиро на тебе погляне,

Там небо всміхнеться тобі голубе.

— Діти, у нашому місті багато вулиць і маленьких провулків. Ними рухається безліч машин, автобусів. Ідуть люди. Ніхто нікому не заважає. Це тому, що всі знають чіткі правила для водіїв і пішоходів. Дотримання правил дорожнього руху необхідне. Не знаючи, як і де перейти вулицю, ви можете потрапити в біду. Щоб із вами не трапилося нещастя, правила дорожнього руху необхідно вивчати і виконувати.

— Де слід переходити вулицю?

— Як потрібно переходити дорогу?

— Які дорожні знаки ви знаєте? (За опорною таблицею.)

— Яке значення має світлофор на дорогах?

— До чого може призвести порушення правил дорожнього руху?

— Про що потрібно пам’ятати, щоб убезпечити себе?

□ Йдучи до школи, чи повертаючись додому, йдіть із друзями або дорослими. Це, по-перше, цікавіше, є з ким поспілкуватись, а, по-друге, безпечніше, бо гуртом завжди легше.

□ Ходіть такими стежками та дорогами, де є люди, бо зустрівши людину чи тварину, яка становить небезпеку, за вас нікому буде заступитися. Ви опинитися з бідою віч-на-віч.

□ У гурті легше уникнути нападу безхатніх тварин, вони теж, як правило, на групу людей не нападають.

· Гра «Моя вулиця»

— Кожна людина має житло, живе на певній вулиці.

А як називається вулиця, на якій мешкаєте ви?

— Уявімо, що наш клас — це місто з вулицями, на яких ви живете. (У класі визначені місця для кожної вулиці.)

— Я називатиму вулицю, а всі, хто живе на ній, мають зібратися разом у визначеному місці.

— Як називаються люди, які живуть на одній вулиці, близько один від одного? (Сусіди.)

— На якій вулиці живе найбільше дітей? Порахуйте їх.

— А на якій вулиці живе найменше дітей?

— Порадьтеся і розкажіть, які перешкоди можуть зустрітися на вашому шляху до школи і назад.

· Перегляд мультфільму «Неслуха на прогулянці»

— Найкращий спосіб зберегти своє життя на дорозі — дотримувати правил дорожнього руху.

3. Групове заняття

— Світлофорові дуже сподобався наш клас. Він вирішив подарувати вам свої фотографії. Тільки вони чорно-білі, а ми зараз зробимо їх кольоровими завдяки кружечкам. Будьте дуже уважними й розташуйте кольорові кружечки у правильному порядку.

(Підказка в розташуванні порядку кольорів — на дошці.) (Учитель роздає заготовки світлофора, на які діти вклеюють відповідні кружечки.)

4. Теми для щоденника вражень

□ Ідучи додому, я…

□ Я знаю такі дорожні знаки…

□ Моя дорога додому.

День 4. ЩО ПОКЛАСТИ У ШКІЛЬНИЙ ПОРТФЕЛЬ?

1. Вітання

Діти — в колі. Учитель пропонує привітатися віршем. (Інсценізація вірша.)

Я всміхаюсь сонечку:

— Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квіточці:

— Хай вона росте!

Я всміхаюсь дощику:

— Лийся, мов з відра!

Усміхаюсь людям,

Зичу їм добра!

2. Обмін інформацією. Тема дня «Що покласти у шкільний портфель?»

· Складання казки за асоціативними малюнками

— Жив-був портфелик. (Малюнок портфелика.) Він був схожий на маленький будиночок. Мабуть, саме тому в ньому оселилися…

— Як ви вважаєте, хто оселився у портфелику?

— Усі вони були новенькими, красивими і дуже пишалися собою. Кожен із них уважав, що він найпотрібніший.

— А як уважаєте ви, без кого з них не можна обійтися у школі?

— А чи всі ви знаєте, як потрібно збирати портфель до школи?

3. Групове заняття

· Тренувально-практична вправа «Як правильно зібрати портфель»

Мета: закріпити знання дітей про те, що повинно лежати в портфелі; розвивати мислення, виховувати охайність.

Завдання. У кожної групи є свій портфелик і предмети. Потрібно швидко й охайно зібратися до школи. (Яблуко, Буквар, зошит, ручка, машинка, лялька, настільна гра, фарби, указка, розмальовка, м’яч.)

— Молодці! Ви вже знаєте, як потрібно збиратися до школи. Увечері завжди перевіряйте, чи все на місці у ваших портфелях, чи в порядку ваше шкільне приладдя, дістаньте речі, що вам на уроках не знадобляться.

· Введення правила класу

Буду організованим.

· Вправа «Подарунок»

Мета: налагодити доброзичливі взаємини з оточуючими; формувати навички рефлексії.

ХІД ВПРАВИ

Усі учасники по колу висловлюються: «Що я хотів би подарувати тому, хто поруч, для того, аби він охоче ходив до школи». Називають те, що, на думку мовця, могло б по-справжньому потішити людину. Це може бути предмет, риса характеру, настрій. Подарунок може бути й незвичайним.

4. Теми для щоденника вражень

□ Мій друг Портфелик.

□ Мої помічники у школі.

□ Хто живе в моєму портфелику?

За матеріалами сайту http://low-school.ucoz.net/

Теги: 1 класЕлектронна підтримкаМетодикаМетодичні матеріалиРанкові зустрічі
Попередня публікація

Ранкові зустрічі

Наступна публікація

2 тиждень – “Мій/наш клас” 1 клас

Схожі записи

Ранкові зустрічі 2 клас 1 семестр

Ранкові зустрічі 2 клас І семестр

26.12.2021

Відомості про авторів

21.10.2021

Інтернет-ресурси

21.10.2021

Бібліографія

21.10.2021

ДЕНЬ 5. ЯК ЗАЛИШИТИСЯ СОБОЮ СЕРЕД ІНШИХ ЛЮДЕЙ?

21.10.2021

ДЕНЬ 4. ЩО КОРИСНОГО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ СПРАВИ?

21.10.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

2 тиждень - "Мій/наш клас" 1 клас

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
نيك لبنان porno-arab.org سكس امهات هندي
سكس اجمل بنات العالم fransizporno.com سكس في الشغل
cruel giantess hentaipad.com onigashima no iinazuke
نقاب سكس zaacool.com فيديد سكس
ينيك اخت زوجته pornovuku.info اقوى فيديو سكس
yellow heart hentai comicsporn.org mm! hentai
سكساب وبنته awktec.com انستقرام سكس
الفلام سكس gokkoya.com سكس ام وابنها وبنتها
hentai ryo hentaivsmanga.com father daughter hentai
indiansexfree zoztube.mobi spank bang indian
free anime porn comics hentai-mpg.com renamon impregnation hentai
nude boobs xxx pornchu.com sexi viodo
lpa in philippines pinoywebtv.com 642 result today
pune sex videos pornonaft.net sex video watch live
desi devar sweetfucktube.com www.deshi sex.com