ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Субота, 14 Червня, 2025
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Ранкові зустрічі > 12 тиждень. Вода 1 клас

12 тиждень. Вода 1 клас

За IDEA-teacher
21.06.2021
В Ранкові зустрічі
Час читання:Читання: 2 хв
0 0
A A
0

12 тиждень. Вода за матеріалами сайту http://low-school.ucoz.net/

Вода. День 1

Вода.День 2

Вода. День3

Вода. День 4

Вода. День 5

Стенд Ранкові зустрічі Зимовий

Тиждень 12. ПРИГОДИ КРАПЛИНКИ

Мета: поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі — воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково-дослідницької діяльності; розвивати спостережливість, уміння висувати гіпотези і робити висновки з результатів спостережень; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води.

День 1. ДЕ Є ВОДА В ПРИРОДІ?

1. Вітання

— Погляньте у віконечко! Хто дивиться на вас і на мене?

· Гра «Сонечко»

— Пограймо в гру! Подивіться уважно на своїх друзів, посміхніться їм. Хто на вашу думку, зміг би виконати роль сонечка? Це має бути така дитина, від якої всім стає тепло й приємно. На сонечко ми надягнемо віночок із промінцями. Воно може до когось доторкнутися, комусь посміхнутися або просто поглянути. Ми будемо йти по колу, а сонечко — обертатися навколо себе. Відчуйте, як приємно, коли тебе зігріває сонечко!

— Потанцюймо з нашим сонечком під веселу музику!

Звучить музика, діти разом з учителем виконують танцювальні

рухи.

Сонце, сонце, сонечко,

Золоте проміння.

Не світи в віконечко, в оченята милі.

Знову ранок настає, нічку проводжає.

Сонце, сонечко моє,

Я тебе кохаю.

— Покажіть настрій, у якому перебуваєте зараз.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Де є вода в природі?»

Перегляд фрагмента мультфільму «Капітошка».

— До нас завітав герой із мультфільму. Ви впізнали, хто це?

— Діти, з чого утворився наш герой?

— А чи знаєте ви, що краплинка води володіє мистецтвом перетворення? Вона, як справжня чаклунка, може змінюватися: то швидко біжить у потічку, то падає на землю, виблискуючи холодними витинанками-крижинками, то піднімається у повітря у вигляді пари. Сьогодні вона плаче дощем, а на завтра скресла могутньою кригою. Змінився настрій — вкрила землю рясним туманом. Така маленька й така необхідна для всього живого. Хто ж ця чарівниця?

— Як потрібно ставитися до води?

· Слухання й обговорення оповідання «Де береться краплинка?»

Бігала Оленка по льоду. Падали сніжинки. Ніби плавали в повітрі. Одна сіла на рукав. Дивиться Оленка на пухнасту сніжинку. Шестикутна зірочка, така красива, блискуча. Ніби казковий майстер вирізьбив її зі сріблястої платівочки. Наблизилась Оленка до сніжинки. Дивиться, милується нею. І бачить диво: сніжинка стала краплиною води.

В. Сухомлинський

Запитання до дітей:

— Яке диво могла побачити Оленка? (Сніжинка стала краплинкою води.)

— Де ж поділась сніжинка?

— А на що може перетворитися краплинка зимою? (На сніг, лід, бурульку, іній, крупу.)

· Гра «Де сховалась краплина?»

Учитель називає слова (бурулька, град, папір, струмок, книга, замет, будинок, чай тощо). Якщо поняття пов’язане з водою, діти плескають у долоньки, якщо ні — розводять ручки в сторони.

— Як ви гадаєте, де, в яких місцях, ми можемо зустріти нашу краплинку? (Море, річка, озеро, струм, калюжа.)

— Діти, а де в нашому класі може сховатися краплинка? Роздивіться уважно.

3. Групове заняття

· Фантастичні гіпотези

— Уявіть, що ви — краплинка. Куди ви помандруєте? У вигляді кого?

Наприклад: «Я — пухнастий, м’який сніжок, поспішаю на зустріч із дітьми нашого класу, хочу покатати їх на санчатах і подарувати гарний настрій», «Я — швидка річка, мчу вперед кораблі, перевожу важливі вантажі».

· Броунівський рух

Діти рухаються класом, шукають потрібні картки.

1-ша група. Кому необхідна вода? (Рослини, тварини.)

2-га група. Хто не потребує води? (Нежива природа.)

3-тя група. Де вода може зашкодити? (Речам, створеним руками людини: книжкам, зошитам, килимам, меблям.)

4. Теми для щоденника вражень

□ Я знаю, де сховалася вода.

□ Мені було цікаво…

□ Я люблю (не люблю) дощ.

День 2. ЯКОЮ БУВАЄ ВОДА В ПРИРОДІ? ЯК ВОНА МАНДРУЄ?

1. Вітання

· Гра «Маска»

— Візьміть люстерка, подивіться на своє обличчя, відтворіть свій настрій.

— Я бачу настрій кожного із вас. Але для того, щоб у всіх дітей був гарний настрій, потрібно… (посміхнутися, торкнутися носика, щічки, полоскотати, …).

— А тепер покажіть свій настрій!

2. Обмін інформацією. Тема дня «Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?»

— Відгадайте загадку.

Мене п’ють, мене ллють, усім потрібна я. Хто я така?

· Проблемне питання

— Звідки береться вода?

— А можливо, це краплинка роси з твору В. О. Сухомлинського?

· Слухання й обговорення казки «Краплинка роси»

Рано-вранці на квіточці троянди прокинулась Краплинка роси.

«Як я тут опинилась? — думає Краплинка.— Увечері я була високо в небі!»

І захотілось їй знову в небо.

Пригріло Сонечко. Випарувалась Краплинка, піднялась високо-високо в небо, до самого Сонечка. А там тисячі інших краплинок. Зібрались усі в одну чорну хмару й затулили Сонечко.

— Чого це ви заховали мене від людей? — розгнівалось Сонечко та послало на хмару вогняну стрілу. Вдарила вогняна стріла, загримів грім. Злякалась чорна хмара й розійшлась. Пішов дощ. Упала Краплинка на землю.

— Дякую тобі, Краплинко,— промовила Земля.— Я так скучила за тобою.

— За що Земля подякувала Краплинці?

— Яке добро зробила Краплинка?

— Як Краплинка опинилася на квіточці? Розкажіть, яку подорож вона здійснила.

· Цікаво знати!

□ Якщо всю воду Землі можна було рівномірним шаром розподілити на всій планеті, утворився б Світовий океан завглибшки 4 км.

□ У Чорному морі на глибині 200 м тварини та рослини жити не можуть, бо у воді розчинено багато шкідливих сполук.

□ Сніжинки виникають завдяки водяній парі. На значній висоті, де панує сильний холод, із неї утворюються крихітні крижинки-кристалики. Шестикутні кристалики весь час ростуть, збільшуються і, нарешті, стають дивовижними зірочками. Сніжинки дуже повільно опускаються, вони злипаються і падають на землю у вигляді лапатого снігу.

· Гра «Який стан води?»

— Вода — справжня чарівниця. Вона вміє перетворюватися та змінюватися. Відгадаймо, на що?

1. У вогні не горить,

У воді не тоне. (Лід — твердий.)

2. І не борошно, а білий,

І не вата, а м’який,

І, як дзеркало, блискучий,

Покриває гори-кручі,

Застеляє землю вкрай,

Щоб був гарний урожай,

Що це буде? Відгадай! (Сніг — твердий.)

3. З високості, мов сльозинки,

Линуть вниз дрібні краплинки,

З льоту, навкіс, напрямки

Дзвінко б’ються об шибки.

Об’єднавшись у струмочки,

Заливають всі куточки.

Їх багато, не злічити.

Як краплинки звуться, діти? (Дощ — рідкий.)

4. Влітку з неба, мов зернинки,

Впали білі горошинки. (Град — твердий.)

5. Снігуронька дихне, мереживо ясне

Простелить по землі, повісить на гіллі.

А сонечко погляне —

Мереживо й розтане. (Іній — газоподібний.)

Примітка. За необхідності слід пояснити дітям, що іній — це пара, що під час замерзання перетворюється на дрібні кристалики.

— Щоб вам було зрозуміло, як вода переходить у різні стани, пограймось. (Учитель називає воду в різних станах. Діти зображують різні стани, тримаючись за руки: твердий стан — міцно тримаючись за руки; рідкий стан — торкаючись ліктями; газоподібний — руки вільні.)

3. Групове заняття

· Гра «Добрий дощик»

Діти утворюють коло. Усі вони — добрі краплинки.

Ось безліч дрібненьких краплинок:

Із дощів та струмочків, з туману й росинок…

Фантазії трохи проявлять малята —

Зуміють також всі краплинками стати.

У середині кола стоїть «мама-хмаринка». У «мами-хмаринки» — склянка з чарівною «водою доброти». Звучить весела музика. Усі «краплинки» танцюють та кружляють навколо «мами-хмаринки». Коли музика стихає, всі «краплинки» зупиняються, а «хмаринка- мама» по черзі бризкає водою зі склянки на кожного в колі й запитує у «краплинок», кому вони допомогли. Кожна «краплинка» має придумати відповідь.

(Відповіді: «Я побачила квіточку, яка зів’яла від спеки, і напоїла її»; «Я побачила на дорозі брудну автівку й помила її»; «Я розвеселила дітей» тощо.)

· Робота в групах

Кожна група отримує завдання: зібрати картки, на яких зображено: «Хто живе у воді?»; «Хто живе біля водойм?»; «Хто тривалий час може обійтися без води?»; «Що поливають водою?»; «Що росте у воді?». Діти ходять класом і шукають картки з потрібною інформацією. Потім кожна група звітує, доводить свою думку.

4. Теми для щоденника вражень

□ Якби я був(ла) краплинкою…

□ Мені було цікаво…

□ Чому я люблю воду?

День 3. НАВІЩО ПОТРІБНА ВОДА? ЩО СТАНЕТЬСЯ, ЯКЩО ВОНА ЗНИКНЕ?

1. Вітання

Учитель пропонує дітям, які народилися восени, утворити коло. Одна дитина — «фея», решта — «краплинки». «Фея» по черзі запитує кожну краплинку: «Навіщо потрібна вода?». «Крапельки» повинні відповідати так, щоб їхні відповіді не повторювалися (наприклад: «Вода потрібна, щоб умиватися, поливати квіти, мити посуд…»). Перемагає «краплинка», яка найдовше залишиться в колі.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Навіщо потрібна вода? Що станеться, коли вона зникне?»

— Відгадайте загадку.

Що таке: тече і ллється,

Часом між камінням в’ється,

Як нема — все висихає,

Звір і птаха помирає? (Вода.)

— Діти, що це?

— Навіщо потрібна вода? (Мити посуд, прибирати, для обігрівання приміщення, пити воду, варити їсти, рослинам, тваринам, людям…)

· Фантастичні гіпотези

— Пофантазуйте, що б сталося, якби вода зникла?

Якби на всьому світі не стало вмить води

І висохли б всі річки, озера і ставки,

Тоді б не падав білий сніг, не капав дощ,

Ніхто з гори на санках кататися б не зміг.

Якби на всьому світі не стало вмить води,

Пожовкли б всі городи, загинули б сади.

В морях і в океані загинули б кити.

Щоб чиста та цілюща вода була завжди,

Ми її повинні, діти, берегти!

— Як добре, що у нас є чиста, прозора, питна вода. Для того щоб вона завжди була, її необхідно берегти. Вода є основним компонентом живих організмів. Без неї не може існувати жодна рослина, жодна клітина. Якщо клітина висихає, її робота припиняється, адже вона повинна мати постійний приплив рідини. І так — усе життя.

· Гра «Кому потрібна вода?»

Учитель називає предмети. Якщо для них потрібна вода, діти плескають у долоні, якщо ні — розводять ручки в сторони. (Дереву, тарілці, людині, квітці…)

— От ми і визначили, що вода потрібна всім живим істотам, щоб жити, предметам неживої природи необхідна, щоб їх мити, тримати в чистоті, тому з водою слід дружити, берегти її.

3. Групове заняття

· Гра «Судове засідання»

1-ша група. Знайти позитивні сторони води.

□ Вода — друг, бо…

(Вода — домівка для рослин і тварин, допомагає рослинам рости; після дощу повітря стає свіжим; мінеральні води лікують людей; по воді пливуть кораблі; на воді будують гідроелектростанції; люди використовують воду в побуті щодня.)

2-га група. Довести, що вода становить небезпеку.

□ Вода — ворог, бо…

(У воді можна потонути. Коли забагато води, то можуть загинути люди, рослини, тварини. Окропом можна обпектися.)

4. Теми для щоденника вражень

□ Моє відкриття.

□ Я розкриваю таємниці води.

□ Я люблю (не люблю) відпочивати біля води.

День 4. ЯК БЕРЕГТИ ВОДУ?

1. Вітання

Учитель пропонує дітям показати свій настрій. (Діти показують відкриті долоньки, якщо гарний настрій; ручки стиснуті в кулачки, якщо настрій поганий.)

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як берегти воду?»

— Ви вже багато знаєте про воду. Вода — це життя. Без води життя гине — в’яне квітка, страждає звір, бо хоче пити, замовкає пташка. Усе живе на землі потребує води. Кожна її крапля є коштовним даром природи. Вода напуває землю, а земля годує людину. Крапелька надіслала нам вірша. Послухайте його уважно.

На світі законів багато,

Я нагадаю один:

Щоб море не висихало,

Потрібно багато краплин.

— Як ви вважаєте, чи може закінчитися вода у морі?

· Дослід

Учитель бере глибоку посудину, наповнену водою, і пропонує учням по черзі підходити й набирати чашечкою воду та виливати в іншу ємкість.

— Куди поділася вода?

— Що ж потрібно робити, щоб вода не зникала?

— Як же нам берегти воду?

— Берегти воду, діти,— це економно її витрачати. Це не означає, що не слід умиватися, купатися, варити їсти, пити чай. Але не потрібно забувати вчасно закрити кран, бо краплинка до краплинки — і утворюються озерце, річка, море.

— Послухайте, що можуть говорити крапельки води, коли кран не зачинений.

Джерельце всохло, струмок заслаб,

А ми із крану —

Крап, крап, крап.

Міліють ріки і моря,

Не витрачайте водичку

Дарма.

— Звідки надходить вода в дім? Куди повертається вода?

— Запам’ятайте, діти: чистої води мало, її потрібно берегти, не забруднювати.

3. Групове заняття

· Вправа «Точка зору»

(Це вправа на розвиток швидкості мислення. Діти працюють у групах, обирають запропоновану вчителем ситуацію та аргументують її.)

— З крану ллється вода. Розгляньте ситуацію з точки зору:

□ господині;

□ представника водоканалу;

□ одягу;

□ мила;

□ дитини.

· Вправа «Ситуація»

Мета: придумати причини виникнення ситуації; розвинути далі події; показати її наслідки.

□ До річки поспішали всі тварини, щоб напитися; діти — щоб покупатися; рибалки — рибалити, люди — відпочити. Усім подобалася ця річка. Але раптом річка засумувала, адже вона стала різнокольоровою: жовтою, червоною, чорною…

(Складання правил користування водою.)

4. Теми для щоденника вражень

□ У моїй родині воду бережуть.

□ Я знаю, що вода цінна.

□ Мені цікаво досліджувати…

Теги: 1 класЕлектронна підтримкаМетодикаМетодичні матеріалиРанкові зустрічі
Попередня публікація

10  тиждень Театр 1 клас

Наступна публікація

13 тиждень. Зима 1 клас

Схожі записи

Ранкові зустрічі 2 клас 1 семестр

Ранкові зустрічі 2 клас І семестр

26.12.2021

Відомості про авторів

21.10.2021

Інтернет-ресурси

21.10.2021

Бібліографія

21.10.2021

ДЕНЬ 5. ЯК ЗАЛИШИТИСЯ СОБОЮ СЕРЕД ІНШИХ ЛЮДЕЙ?

21.10.2021

ДЕНЬ 4. ЩО КОРИСНОГО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ СПРАВИ?

21.10.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

13 тиждень. Зима 1 клас

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
نيك لبنان porno-arab.org سكس امهات هندي
سكس اجمل بنات العالم fransizporno.com سكس في الشغل
cruel giantess hentaipad.com onigashima no iinazuke
نقاب سكس zaacool.com فيديد سكس
ينيك اخت زوجته pornovuku.info اقوى فيديو سكس
yellow heart hentai comicsporn.org mm! hentai
سكساب وبنته awktec.com انستقرام سكس
الفلام سكس gokkoya.com سكس ام وابنها وبنتها
hentai ryo hentaivsmanga.com father daughter hentai
indiansexfree zoztube.mobi spank bang indian
free anime porn comics hentai-mpg.com renamon impregnation hentai
nude boobs xxx pornchu.com sexi viodo
lpa in philippines pinoywebtv.com 642 result today
pune sex videos pornonaft.net sex video watch live
desi devar sweetfucktube.com www.deshi sex.com