ТИЖДЕНЬ 2
9 ДЕНЬ 1. ЧОМУ ДОВІРЯЮТЬ ДРУГОВІ/ПОДРУЗІ? (ПРИКЛАДИ ЩИРОСТІ, РОЗУМІННЯ ТА ПІДТРИМКИ В СТОСУНКАХ)
- Вітання
Гра «Сонечко»
Учням пропонують зібрати свою позитивну енергію в долоні. Для цього необхідно терти їх одна об одну впродовж хвилини, відчуваючи потік позитивної енергії. Потім різко розвести долоні перед собою на відстань 1-2 см і відчути між ними енергетичний струм. Із цього струму «зліпити» уявний «сніжок-сонечко» і кинути в людину, з якою хотіли б поділитися гарним настроєм і позитивними емоціями (радістю, добротою, щирістю…).
- Обмін інформацією. Тема дня «Чому довіряють другові/подрузі? (Приклади щирості, розуміння та підтримки в стосунках)»
Перегляд фрагмента мультфільму про справжню дружбу «Струмочок» (https://youtu.be/en02cBa6wMs)
— Чи хотів би ти мати такого друга?
— Кого ти вважаєш своїм найкращим другом?
Вправа «Продовж речення»
f Кращий друг — це той, хто…
f Мені приємно, коли мій друг…
f Коли я виросту, я хочу, щоб мій друг…
Вправа «З ким я подружусь?»
Для групи дітей (4-6 осіб) учитель дає коробку з прорізами, щоб помістилася дитяча рука. Учасники занурюють руку туди, заплющують очі, шукають друга, «знайомляться» і відгадують, із чиєю рукою вони «подружилися».
- Групове заняття
Робота в групах. Розв’язування проблемних ситуацій
Як ти вчиниш, якщо?..
1-ша група — друг робить тобі зауваження.
2-га група — товариш просить сказати неправду.
3-тя група — коли друг просить списати домашнє завдання.
Вправа «Упізнай друга»
Одному учасникові зав’язують очі. По черзі до нього підводять дітей, а він за допомогою рук, обмацуючи волосся, одяг, поставу, повинен дізнатися, хто перед ним.
- Теми для Щоденника вражень
f Найкращий друг.
f Що я можу зробити для друга?
f У дружбі я ціную…