ДЕНЬ 3. КРАЩЕ РАЗОМ ЧИ ПООДИНЦІ?
- Вітання
(Діти утворюють коло, взявшись за руки, промовляють вітання.)
Ми сьогодні вже проснулись! Мамі зранку посміхнулись! Клас наш радо нас вітає!
Настрій кожен гарний має!
Вправа «Я вітаю тебе»
(Діти в колі, починає вчитель.)
— Я вітаю тебе… Бажаю тобі доброго дня! (Передаючи сніжинку настрою, діти вітаються одне з одним по колу, називаючи імена тих, до кого звертаються.)
— Діти, з яким настроєм ви прийшли до школи?
— Чи важливий настрій для людини?
Вправа «Лайк»
— Усі підніміть праву долоньку і загніть свій мізинчик, якщо вас уранці збудила рідна людина.
— Тепер загніть наступний пальчик, якщо ви з радістю прийшли до школи.
— Загніть середній пальчик, якщо ви раді бачити однокласників.
— Загніть вказівний пальчик, якщо сьогодні ви побачили чиюсь посмішку.
— Що у вас утворилося? (Лайк.) Тобто ранок у вас уже вдався!
- Обмін інформацією. Тема дня «Краще разом чи поодинці?»
Вправа «Розкажи і покажи»
— Які справи вдома із сім’єю ви робите разом?
— Які справи вдома краще робити поодинці?
Вправа «Мінне поле»
Учні об’єднуються у пари (можна за принципом «на перший- другий розподілись» або «хлопчик — дівчинка») і розходяться по різні сторони класу. Між ними у довільному порядку розкладають «міни» — предмети. Перші заплющують очі, другі повинні їх провести «мінним полем» так, щоб не «підірватися».
— Чи легко було виконати це завдання?
— Що чи хто допоміг виконати його?
— Чи могли б ви виконати це завдання без помічника?
— Отже, є такі справи, що потребують допомоги інших людей.
Робота за віршем «Утрьох»
Славкові, що з квартири сорок, велосипед купили вчора.
Він зразу в двір його потяг, прудкого та дзвінкого, все хизувався ним, та нас
не підпускав до нього.
Просила Іра:
— Славчик, дай проїду до паркану! — А він Ірині:
— Не займай, бо дам — так враз одстанеш!
Просив Юрко:
— Ну дай хоч раз
проїду метрів двісті!
А він Юркові:
— Ач, який!
Свого купи та їзди!
І я просив.
Та він:
— Моє! —
І нам кататись
не дає…
Ну й що? Нехай!
А ми зате
утрьох
в кіно ходили,
утрьох
у нашому дворі співали скільки сили, а потім
грали у квача, аж поки вечір не
почавсь.
А що Славко?
Він сам-один сидів з велосипедом і вже кататись не хотів… |
Отак йому і треба! Хай трошечки позаздрить — хай виправиться завтра! |
— Як ви вважаєте, кому було веселіше — дітям, які гралися втрьох, чи Славкові з його новим велосипедом?
- Групове заняття
(Діти об’єднуються у 3 групи, отримують завдання на пазлах.)
— Відтворіть та прочитайте прислів’я. Поясніть, як ви його розумієте.
f Бджола сама меду не наносить.
f Струмки зіллються — ріки, люди з’єднаються — сила.
f Дружні сороки і гусака потягнуть.
- Теми для Щоденника вражень
□ Я б хотів(ла) разом з друзями…
f Я хочу дружити з усіма, бо…
f У мене багато (мало) друзів…