ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
П’ятниця, 18 Липня, 2025
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Ранкові зустрічі > ДЕНЬ 3. ЯК ПОВОДИТИСЯ У СИТУАЦІЇ ВОРОЖОСТІ/ ЗАГРОЗИ?

ДЕНЬ 3. ЯК ПОВОДИТИСЯ У СИТУАЦІЇ ВОРОЖОСТІ/ ЗАГРОЗИ?

За IDEA-teacher
21.10.2021
В Ранкові зустрічі
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

ДЕНЬ 3. ЯК ПОВОДИТИСЯ У СИТУАЦІЇ ВОРОЖОСТІ/ ЗАГРОЗИ?

  1. Вітання

У цей ранковий, добрий час Я рада, діти, бачить вас. Треба всім нам в коло стати, Одне одного привітати.

— А тепер створімо «сонечко» класу і розмістімо його на дошці. Кожен з вас на промінчику сонечка запише, що потрібно для щастя.

— А тепер подивіться на сонечко. Спіймайте сонячний промін­чик, що несе вам здоров’я, радість, тепло, світло, ніжність, ласку. Поселіть цей промінчик у своєму серці. Подумки спрямуйте його по своєму організму. Ви стали маленькими сонечками. Подаруйте такі промінчики всім-всім!

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Як поводитися у ситуації воро- жості/загрози?»

Вправа «Яблуко»

— Одного разу перед початком уроків я купила в магазині 2 яблука. Вони були майже однаковими за кольором і розміром. Під час уроку я запитала в дітей: «Чим відрізняються ці яблука?», адже суттєвої різниці між ними не було.

Тоді я взяла одне яблуко і, звертаючись до нього, сказала: «Ти таке погане, огидне яблуко!» — і кинула його на підлогу.

Я підняла яблуко і запропонувала одному з учнів: «Знайди в цьому яблуці щось погане, скажи про це і теж кинь його на під­логу». Потім я запропонувала це зробити іншим дітям. Коли фрукт повернувся до мене, я ще раз запитала, чи бачать діти якусь різ­ницю між цим яблуком і тим, що увесь цей час лежало на столі. Незважаючи на те, що ми добряче «познущалися» над яблуком, значних зовнішніх ушкоджень у нього не було. Тоді я розрізала оби­два яблука навпіл. Те, що лежало на столі, всередині було білим, а друге — коричневим, вкритим «синцями» від ударів об підлогу. Діти, але це ж ми його таким зробили! Це наша провина! Те саме відбувається і з людьми, яких ми ображаємо чи обзиваємо. Зовні не бачимо, як це на них позначається, але ми завдаємо їм величезну кількість внутрішніх ран!

Вправа «Я-висловлювання»

f Галя і Толя посварилися через те, що Толя зламав олівець Галі, коли був злий на неї за те, що вона на перерві сіла на його місце. («Коли я бачу, що ти…», «Коли це відбувається…», «Коли я сти­каюся з такою ситуацією…»)

f У Марії на уроці потекла ручка, вона вирішила покласти її у портфель, щоб ніхто нічого не помітив.

(«Я відчуваю…», «Я не знаю, що і сказати…», «У мене виникла проблема…»)

f Сергій постійно звертався до Ольги на прізвище, а їй це дуже не подобалося, тому постійно виникали конфлікти.

(«Я просив би тебе…», «Я буду вдячний тобі, якщо…»)

  1. Групове заняття

— Обговоріть або розіграйте проблемні ситуації, використову­ючи «Я-повідомлення» (5-7 хв).

f Твій однокласник чомусь скинув зі столу твої речі.

f На уроці фізкультури ваша команда перемогла, а суперники за­смутилися та почали вас ображати й обзивати.

Кожна група презентує свої варіанти розв’язання ситуації, аргу­ментуючи їх.

Запитання для обговорення:

— Які висловлювання ми переважно використовуємо у повсяк­денному житті?

— Чи важко вам було оперувати «Я-повідомленнями»?

— Чому це важко було робити?

— Що ви відчували, коли до вас зверталися з «Я-повідом- леннями»?

  1. Теми Щоденника вражень

f Якщо мені загрожує небезпека, то я…

f На мою думку, ображати когось — це погано, тому що…

f Коли до мене звертаються з добротою, то я…

Теги: 2 класЕлектронна підтримкаМетодикаМетодичні матеріалиРанкові зустрічі
Попередня публікація

ДЕНЬ 2. ЯКІ НЕБЕЗПЕКИ МОЖУТЬ БУТИ У СПІЛЬНОТІ?

Наступна публікація

ДЕНЬ 4. ЯК СТАЮТЬ ГЕРОЯМИ?

Схожі записи

Ранкові зустрічі 2 клас 1 семестр

Ранкові зустрічі 2 клас І семестр

26.12.2021

Відомості про авторів

21.10.2021

Інтернет-ресурси

21.10.2021

Бібліографія

21.10.2021

ДЕНЬ 5. ЯК ЗАЛИШИТИСЯ СОБОЮ СЕРЕД ІНШИХ ЛЮДЕЙ?

21.10.2021

ДЕНЬ 4. ЩО КОРИСНОГО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ СПРАВИ?

21.10.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

ДЕНЬ 4. ЯК СТАЮТЬ ГЕРОЯМИ?

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
نيك لبنان porno-arab.org سكس امهات هندي
سكس اجمل بنات العالم fransizporno.com سكس في الشغل
cruel giantess hentaipad.com onigashima no iinazuke
نقاب سكس zaacool.com فيديد سكس
ينيك اخت زوجته pornovuku.info اقوى فيديو سكس
yellow heart hentai comicsporn.org mm! hentai
سكساب وبنته awktec.com انستقرام سكس
الفلام سكس gokkoya.com سكس ام وابنها وبنتها
hentai ryo hentaivsmanga.com father daughter hentai
indiansexfree zoztube.mobi spank bang indian
free anime porn comics hentai-mpg.com renamon impregnation hentai
nude boobs xxx pornchu.com sexi viodo
lpa in philippines pinoywebtv.com 642 result today
pune sex videos pornonaft.net sex video watch live
desi devar sweetfucktube.com www.deshi sex.com