ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Субота, 17 Травня, 2025
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Ранкові зустрічі > ДЕНЬ 4. ПРО ЩО РОЗПОВІСТЬ ЧЕРВОНА КНИГА?

ДЕНЬ 4. ПРО ЩО РОЗПОВІСТЬ ЧЕРВОНА КНИГА?

За IDEA-teacher
21.10.2021
В Ранкові зустрічі
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

ДЕНЬ 4. ПРО ЩО РОЗПОВІСТЬ ЧЕРВОНА КНИГА?

  1. Вітання

Добрий ранок, добрий ранок! В добрий день переросте, Добрий сонячний світанок          Добрих приведе гостей.

Вправа «Посміхнутися, як…»

f Кіт на сонці.

f Хитра лисичка. f Радісна дитина.

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Про що розповість Червона книга?»

Літній ранок. Червнева пора. Вже достигли солодкі суниці. То ж заповнила ліс дітвора, І дорослі прийшли, як годиться. Ніби мамонтів стадо пройшло, Або кінна ворожа навала — Все що квітло, буяло, росло, Полягло, почорніло, прив’яло. Та мовчить зачудований ліс, Лиш засмучено тихо зітхає, Без докірливих слів, та без сліз Своїм виглядом він промовляє: «Якщо хочеш сюди ще прийти, Щоб суниць чи грибів назбирати, То навчися мене берегти, І красу мою вмій шанувати!»

Б. Завірюха

— Про що розповідає автор у вірші?

— Що сталося у лісі?

— До чого закликає ліс?

— Я хочу ознайомити вас ще з однією книгою про природу — Червоною книгою України. (Демонстрування книги.)

— Якого кольору обкладинка у цієї книги?

— Що вам нагадує червоний колір? (Знаки небезпеки, кров).

— Що роблять люди у разі небезпеки? (Плачуть, кричать, бла­гають про допомогу.)

— Як ви вважаєте, чому обкладинка цієї книги повністю чер­вона? (У ній ідеться про тих, хто благає про допомогу.)

— Дійсно, у Червоній книзі України розміщено ті рослини і тва­рини нашої країни, яким необхідна допомога. Як ви вважаєте, про що вони можуть благати людей? (Міркування дітей.)

— Ми вже говорили про те, що все живе вміє говорити тільки з тим, хто хоче його почути. Люди, які турбуються про природу України, чують безмовні крики тих рослин, тварин, комах, птахів, яких майже не залишилося у природі, які почали зникати. Вони намагаються їх урятувати і заносять їхні назви до Червоної книги. А Червоною книгу назвали тому, що червоний колір подає всім сиг­нал небезпеки: «Увага! Не чіпати! Берегти!».

Учитель гортає книгу і звертає увагу дітей на те, що сторінки у ній різнокольорові.

На червоних сторінках книги зображено тварин і рослини, які опинилися під загрозою повного зникнення. На жовтих — ті, які тільки-но починають зникати. На білих сторінках — розповіді про тварин і рослини, які назавжди зникли з лиця Землі, їх ніколи вже не буде. На сірих сторінках — маловивчені, такі, які рідко зу­стрічаються. А на зелених зображені тварини, які були врятовані людиною, тепер їм не загрожує небезпека зникнення. На жаль, таких сторінок дуже мало.

«Хвилинка роздумів»

— Чи звертають люди увагу на рослини, тварин, які зникають? Чому так відбувається?

Фантастичні гіпотези

— Що відбудеться, якщо зникнуть квіти, комахи, птахи, загинуть дерева, тварини?

В Червону книгу ми занесли Світ неповторний та чудесний, Що поступово вимирає,

Давно рятунку в нас благає. Ми всі — господарі природи, Тож збережімо її вроду!


f
Якщо ти не збираєш великих букетів,— сплесни у долоні над головою.Гра «Як зберегти природу?»

f Якщо ти ніколи не залишаєш сміття у лісі, на березі річки,— тупни ногою.

f Якщо ти хочеш більше знати про природу навколо тебе,— під­німи руку.

f Якщо ти підібрав безхатнє кошеня, собачку, або допоміг іншим чином якійсь тварині,— простягни руку вперед.

f Якщо ти переконаний, що кожній людині необхідно піклуватися про природу, все живе,— простягни руки своїм сусідам, візьми їх за руки.

— Закликаю ось так, як ви дружно взялися за руки, бути єди­ними у прагненні зберегти нашу природу!

  1. Групове заняття

Дидактична гра «Екологічний світлофор»

Учитель наводить приклад певної ситуації екологічного харак­теру, а діти світлофорчиками показують «так» (зелений колір) або «ні» (червоний колір).

f Метеликів можна ловити і гратися з ними.

f З пролісків і конвалії можна робити гарні букети.

f На річці можна нарвати білого латаття.

f Сон-траву рвати не можна, адже ця квітка занесена до Черво­ної книги України.

f Жука-оленя не можна ловити — він занесений до Червоної книги України.

f Мурашник не можна руйнувати, його слід обходити.

Вправа «Червоний клубочок»

Діти передають одне одному клубочок червоних ниток, розмоту­ючи його, промовляють, що найбільше їм запам’яталось. Наприкінці вправи весь клас обмотаний червоною ниткою. Учитель відрізає кожному учневі шматочок нитки, промовляючи: «Нехай ця ниточка, що символізує Червону книгу, нагадує вам про нашу розмову».

  1. Теми для Щоденника вражень

f Червона книга України.

f Якщо дозволити рослинам і тваринам зникати, то…

f Охороняти означає…

f Як я можу зберегти природу?

Теги: 2 класЕлектронна підтримкаМетодикаМетодичні матеріалиРанкові зустрічі
Попередня публікація

ДЕНЬ 3. ЯКІ ТВАРИНИ МЕШКАЮТЬ У НАШІЙ ДЕРЖАВІ?

Наступна публікація

ДЕНЬ 5. ЯК, ОБЕРІГАЮЧИ СВОЄ, ЗБЕРЕГТИ НАШЕ?

Схожі записи

Ранкові зустрічі 2 клас 1 семестр

Ранкові зустрічі 2 клас І семестр

26.12.2021

Відомості про авторів

21.10.2021

Інтернет-ресурси

21.10.2021

Бібліографія

21.10.2021

ДЕНЬ 5. ЯК ЗАЛИШИТИСЯ СОБОЮ СЕРЕД ІНШИХ ЛЮДЕЙ?

21.10.2021

ДЕНЬ 4. ЩО КОРИСНОГО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ СПРАВИ?

21.10.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

ДЕНЬ 5. ЯК, ОБЕРІГАЮЧИ СВОЄ, ЗБЕРЕГТИ НАШЕ?

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
نيك لبنان porno-arab.org سكس امهات هندي
سكس اجمل بنات العالم fransizporno.com سكس في الشغل
cruel giantess hentaipad.com onigashima no iinazuke
نقاب سكس zaacool.com فيديد سكس
ينيك اخت زوجته pornovuku.info اقوى فيديو سكس
yellow heart hentai comicsporn.org mm! hentai
سكساب وبنته awktec.com انستقرام سكس
الفلام سكس gokkoya.com سكس ام وابنها وبنتها
hentai ryo hentaivsmanga.com father daughter hentai
indiansexfree zoztube.mobi spank bang indian
free anime porn comics hentai-mpg.com renamon impregnation hentai
nude boobs xxx pornchu.com sexi viodo
lpa in philippines pinoywebtv.com 642 result today
pune sex videos pornonaft.net sex video watch live
desi devar sweetfucktube.com www.deshi sex.com