ДЕНЬ 4. ЯК СТАЮТЬ ГЕРОЯМИ?
- Вітання
Ранок розпочавсь цікаво, І від посмішки аж сяє.
Світить сонечко ласкаво, Знає сонце гомінливе:
В календарик заглядає День сьогодні особливий!
- Обмін інформацією. Тема дня «Як стають героями?»
Перегляд відео (https://youtu.be/JFm37YTvcbE)
— Хто є героями в цьому відео?
— Чому саме вони є героями?
— Чи легко було допомогти в цих ситуаціях?
— Чи могли б ви допомогти тому, хто потребує вашої допомоги?
Вправа «Крісло автора»
— Як ви гадаєте, якщо хтось потрапляє у проблемну ситуацію, чи можете ви чимось допомогти?
- Групове заняття
Діти об’єднуються в групи. Кожна група отримує завдання на картці. Потрібно розв’язати ситуацію, відповіді на запитання занести до таблиці.
1-ша група
Старенька бабуся їхала до квартири ліфтом, але раптом він зупинився між поверхами. Бабуся не може вибратися.
2-га група
Маленьке кошеня застрягло на дереві та не може злізти.
3-тя група
Маленька дівчинка стоїть на зупинці та плаче. Вона загубилася. 4. Теми для Щоденника вражень
f Я можу/не можу допомагати людям, тому що…
f Я можу назвати себе героєм, тому що…
f На мою думку, допомагати легко…