ДЕНЬ 4. ЗБЕРЕЖІМО ЗДОРОВ’Я!
- Вітання
Здоров’я — це сила, | Вони нас зближують одразу. |
Здоров’я — це клас! | Сьогодні, гадаю, |
Хай буде здоров’я у вас і у нас. | якраз буде вчасно, |
Здоровенькі були, любі друзі! | Щоб був у нас справді |
Доброго вам здоров’я! | чудовий настрій. |
Правда, чудові ці фрази? |
— Уявіть, що на ваших долоньках — частина вашого гарного настрою. Здуйте його легким подихом, нехай летить та зробить день приємнішим ще якійсь людині.
Здоров’я — це сила, Здоров’я — це клас! Хай буде здоров’я у вас і у нас.
- Обмін інформацією. Тема дня «Збережімо здоров’я!»
— Як ви розумієте народну мудрість: «Здоровому все здорово»?
— Коли ти здоровий — то:
f ти добре почуваєшся;
f маєш гарний сон, апетит;
f жвавий, веселий;
f з легкістю виконуєш якусь роботу.
— Відгадайте загадку.
T Чого хочеш — не купиш, а що хочеш продати — не продаси.
(Здоров’я.)
— Здоров’я неможливо купити, а потрібно тільки берегти і зміцнювати змалку.
Робота в парах
— Обміняйтесь інформацією, як це зробити.
f Щоденно гуляти на свіжому повітрі;
f загартовуватися;
f робити зарядку;
f займатися спортом;
f дотримувати розпорядку дня, правил особистої гігієни;
f правильно харчуватися;
f робити щеплення.
Гра «Мій настрій»
— Нас оточують різні речі, предмети. Із-поміж поданих предметів виберіть ті, що зможуть поліпшити ваш настрій.
(На дошці прикріплено зображення різних предметів: тарілки, телевізора, книжки, велосипеда, стільця, м’яча, альбому, іграшки, шафи, зошита, морозива, стола, торта, крейди, цукерки тощо.)
Гра «Вибери корисне»
Діти утворюють коло. Починає ведучий. Він називає продукти і кидає м’яч дитині. Якщо цей продукт корисний для здоров’я, учасник ловить м’яч, якщо ні — відбиває. У разі неправильної дії учасника — зміна ведучого.
Продукти: кефір, сир, торт, борщ, риба, чіпси, яблуко, пепсі-кола, капуста, масло, морозиво, молоко, сметана, цукерки, буряк, м’ясо, кока-кола, морква, яйце, тістечка.
- Групове заняття
Робота в групах
— Прочитайте про двох хлопчиків Дмитрика та Олеся. За описом та малюнками дайте відповідь на запитання: «Хто з них дбає про своє здоров’я?». Обґрунтуйте думку.
Дмитрик не полюбляє фізкультуру і спорт, мало рухається, цілими днями дивиться телевізор, завжди запізнюється на уроки, погано вчиться. Він вередливий і нечепура.
Олесь щоранку робить зарядку, миється під душем, загартовується, займається спортом. Він добре вчиться, завжди привітний і охайний.
Робота в групах. Створення плаката «Здорова дитина»
- Теми для Щоденника вражень
f Здоровим будеш — усе добудеш.
f Моя сім’я любить активний відпочинок.
f А найбільше я люблю…
f Які спортивні секції я відвідую?