ДЕНЬ 5. БЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА НА ШКІЛЬНОМУ
ПОДВІР’Ї (ЩО ЗМІНИЛОСЯ?)
(Ранкову зустріч проводять на шкільному подвір’ї.)
- Вітання
Як раненько я встаю, Вушка, носик, очка, шию.
То багато справ роблю: Одягнуся, причешуся,
Личенько своє умию, І усім я посміхнуся.
(Підводяться навшпиньки, потягуються, розводять руки, «миють» обличчя, «миють» вушка, очка, шию, нахиляються, причісуються, посміхаються, вітаються із однокласниками.)
- Обмін інформацією. Тема дня «Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї (що змінилось?)
— Де ми знаходимося зараз? (На шкільному подвір’ї.)
— Де можна гратися на шкільному подвір’ї?
— Куди ходити не слід?
— А зараз ми проведемо дослідження. Що змінилося на нашому шкільному подвір’ї після літніх канікул? (Діти відмічають зміни та обговорюють.)
- Групове заняття
Гра на шкільному подвір’ї «Зберіться разом»
Завданням гри є швидке формування груп з однокласниками. Учитель називає ознаку, за якою учні будуть формувати групу, та дає їм на це кілька хвилин.
Наприклад: «Об’єднайтеся ті, хто мають однаковий колір очей». Щойно групи сформувалися, педагог називає інший критерій для об’єднання. Чим швидше проходитиме гра, тим веселіше. Якщо педагог бачить, що групи майже сформовані, він швидко називає іншу ознаку.
Ідеї для груп: будь-яка кількість учнів з однаковим кольором волосся, однаковим місяцем народження, однаковими першими буквами імені, з однаковою кількістю братів і сестер, однаковою кількістю домашніх тварин, однаковим розміром взуття, хлопчики/ дівчатка тощо.
- Теми для Щоденника вражень
(Після повернення до класної кімнати.)
f Моє шкільне подвір’я.
f Я знаю, де безпечне місце для гри на шкільному подвір’ї.
f Чому я люблю (не люблю) ходити до школи?