Ми – дослідники
Діти вчаться:
Аналізувати та відбирати інформацію відповідно до завдання
Робити висновки на основі власних спостережень,
Розпізнавати стани води у природі
Основні завдання
- Діти об’єднуються у команди по 4-6 чоловік. Кожна дитина обирає 3 цеглинки; синього, блакитного та зеленого кольорів.
- За кожною цеглинкою діти разом з вчителем закріплюють певний стан води:
синій – рідкий,
блакитний – твердий,
зелений – газоподібний. - Діти по черзі називають у якому стані воду їм доводилося зустрічати і викладають на площину відповідну цеглинку, утворюючи стовпчик.
- Потім за висотою стовпчиків роблять висновок про те у якому стані вода у природі зустрічається найчастіше
Варіанти розширення/додаткові завдання
Запропонувати дітям за допомогою LEGO System викласти позначки-емблеми для кожного стану води і розшифрувати, чому саме таку емблему вони обрали.
Запитання для дітей
- У якому стані ми найчастіше зустрічаємо воду в нашому житті?
- У якому стані воду вам до водилося використовувати сьогодні?
- У яку пору року ми часто зустрічаємо воду в твердому, рідкому, газоподібному стані?
The LEGO Foundation
Скачать: Тематичний тиждень 19 Ми- дослідники, ми - винахідники
Скачано: 9, размер: 484.9 KB, дата: 14 Вер. 2024