Розпізнавання природних і рукотворних тіл
Діти вчаться:
Спільно або самостійно працювати над завданнями
Уявляти та творчо мислити
Пояснювати, що вони зробили, чого навчились
Застосовувати просторову уяву для спорудження фігур
Бути уважними і не відволікатися
Основні завдання
- Діти об’єднуються у групи
- Учитель пропонує дітям обговорити які вони знають ознаки живих, неживих предметів та речей, які створені руками людини.
- Учитель дає дітям час для обговорення ідей.
- Учням в групах пропонується створити з цеглинок будь-яке природнє або рукотворне тіло.
- Кожна група по черзі презентує свою роботу і називаючи тільки ознаки, які
притаманні цьому об’єкту. - Всі інші діти відгадують, чи це жива істота, нежива або рукотворне тіло.
Варіанти розширення/додаткові завдання
Вчитель пропонує дітям у групах вигадати предмет та наділити його певними ознаками.
Скласти про цей предмет розповідь
Презентувати його
Запитання для дітей
- На що схожі ваші створіння? Вирішіть разом.
- Що змусило прийти до думки, що ваше
створіння схоже на …? - Чому ви віднесли це до даної групи? За
якими ознаками? - Які слова описують ваше створіння?
- Що ви відчували, виконуючи це завдання?
Відтвори малюнок
Діти вчаться:
працювати в парах/ командах; бути уважними й спостережливими; орієнтуватися на площині; спільно вирішувати проблемні питання; мислити креативно, творчо; використовувати математичні знання .
Основні завдання
- Педагог пропонує дітям схему графічного диктанту «Прямую по маршруту» або диктує заданий маршрут.
- Учні уважно слухають завдання/розглядають схему
- Діти за допомогою цеглинок відтворюють графічний диктант.
- Можна кожній парі/групі запропонувати окреме завдання, подане у вигляді схеми або опису «маршруту».
- Учні відтворюють малюнок різними засобами ( цеглинки, олівці, фломастери), дотримуючись симетрії зображення та кольору цеглинок.
- Презентуючи роботу, діти називають розташування й напрямок цеглинок (праворуч, ліворуч, вгору, вниз тощо).
- Наприклад:
- Туристи рухались до озера за вказаним маршрутом
↑→→↓→→→↓↓→↑↑↑ або 4→3↑2→3↓2→
Варіанти розширення/додаткові завдання
Вчитель пропонує дітям скласти розповідь про те, куди прямує турист і що він там побачить (ліс, гори, річка, тощо)
Запитання для дітей
- Скільки цеглинок використали при складанні маршруту?
- Скільки цеглинок певного кольору?
- Скільки цеглинок розташовано горизонтально / вертикально?
- Навіщо людині потрібні вміння вірно рухатися за маршрутом?
- Де в житті стануть у нагоді дані вміння?
Симетричний малюнок
Діти вчаться:
бути уважними й спостережливими; орієнтуватися на площині; мислити креативно, творчо.
Основні завдання
- Педагог пропонує дітям викласти на парті за зразком половину зображення предмета (людина, тварина, будівля, машина тощо).
- Діти викладають за допомогою цеглинок дане зображення й розташовують його на аркуші паперу.
- Діти знайомляться або згадують значення слова «симетрія».
- Педагог пропонує дітям відтворити другу половину зображення за допомогою олівців/фломастерів, повторюючи колір, розміри, розташування цеглинок.
Варіанти розширення/додаткові завдання
Командний варіант
- Діти об’єднуються у групи
- Педагог показує дітям репродукцію/копію картини відомого художника та наголошує на важливості точного відтворення художнього твору
- Діти за допомогою цеглинок відтворюють дане зображення.
- Виграє та команда, яка найбільш точно відтворила дану картину.
Запитання для дітей
- Що було важким/легким при виконані даного завдання?
- Які якості повинна мати людина, щоб точно відтворити схему/малюнок?
- Що допомогло вам у командній грі?
- В яких випадках у житті людині потрібні вміння точно відтворювати за зразком?(спорт, музика, живопис тощо)
The LEGO Foundation
Скачать: Тематичний тиждень 4 Моє довкілля
Скачано: 15, размер: 411.7 KB, дата: 14 Вер. 2024