ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Понеділок, 11 Грудня, 2023
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Ранкові зустрічі > ДЕНЬ 1. МАЛЬОВНИЧА ПРИРОДА РІДНОГО КРАЮ

ДЕНЬ 1. МАЛЬОВНИЧА ПРИРОДА РІДНОГО КРАЮ

За IDEA-teacher
21.10.2021
В Ранкові зустрічі
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

ТИЖДЕНЬ 4

ДЕНЬ 1. МАЛЬОВНИЧА ПРИРОДА РІДНОГО КРАЮ

  1. Вітання

Психогімнастика «Усміхніться»

На столі — різнокольорові смужки паперу. Дітям пропонують узяти смужку, що їм подобається.

— А тепер утворімо коло, порадіймо кожному кольору природи.

— Порадійте чудовому дереву! (Діти посміхаються й піднімають угору смужку коричневого кольору.)

— Усміхніться небу! (Сірий, синій колір.)

— Усміхніться ялиночці! (Зелений колір.)

— Усміхніться снігу! (Білий колір.)

— Порадійте горобині! (Червоний колір.)

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Мальовнича природа рідного краю»

— Що може статися, якщо природу не оберігати?

— Яке найбільше багатство нашої планети? (Природа.)

— Чому саме вона?

— Природа споконвіку не шкодує нам нічого, несучи свої щедрі дари. А від нас щоденно просить лиш одного: щоб люди були доб­рими до неї.

Інсценізація

Виходить «продавець»: на грудях висить лоток з парасольками, пляшки з написом «Жива вода», «Чисте повітря».

П родаве ць. Загрозлива екологічна ситуація сталася в на­шому місті. Повітря і вода забруднені. Хто хоче вберегти своє життя, купуйте «Чисту воду», «Чисте повітря»! Вода без ртуті, свинцю. Люди! Терміново купуйте, остання чиста вода в пляшках на Землі. Купуйте парасольки від «масних» і «кислотних» дощів. Тільки в нас цілюще повітря і чиста вода.

Побачив «покупців», зрадів.

П род а ве ц ь. Купуйте, купуйте «Живу воду», «Чисте повітря».

1-й покупець(здивовано до друзів). Що він говорить?! Пара­сольки від «масних» та «кислотних дощів», «Чисте повітря», «Жива вода»?

Продавець. Саме так. Це останні експонати, і тільки в мене. Поспішайте купити їх.

2-й покупець. Навіщо воно нам потрібне? Це що? Бабусині казки.

Продавець (сумно). Ні, мої дорогі, це не бабусині казки. Ще трохи — і на Землі не залишиться ані краплини чистої води, а за один подих повітря ми заплатимо життям.

3-й покупець. Ти що, смієшся з нас? Яка брехня!

1-й покупець. Він, мабуть, з глузду з’їхав. «Кислотні дощі», «Чисте повітря»… Та дихай скільки хочеш, і води пий скільки по­трібно,— і все безкоштовно.

2-й покупець. Та це шахрай! Що ви, не бачите? Ходімо, не­має про що з ним розмовляти. На наш вік усього вистачить, а після нас — хоч і потоп!

Продавець. Діти, невже вам не страшно? Подивіться на небо, яке воно сіре, аж чорне. І хмари пливуть низько, низько над землею.

Дивлюсь я на небо та й думку гадаю, Що ми після себе на світі лишаєм. Ліси наші в’януть, нема більше рік, Пташки покидають край рідний навік. Нечисте повітря, у ґрунті яди, І слово «Чорнобиль» страшне назавжди. І щоби на світі не сталось біди, Шануймо природу усюди й завжди!

Чути гуркіт грому. «Продавець» розкриває парасольку.

Продавець. А ось і дощик. Швидше, швидше беріть пара­сольки.

— Поміркуйте, чи може таке статися насправді?

— Що слід робити, аби такого не сталося?

Вправа «Незакінчене речення»

f Я впевнений, що мій рідний край у майбутньому буде…

f Для того щоб мій край став багатим, потрібно…

Перегляд та обговорення відеоролика про Україну

— Чим наша країна вражає?

— Якби до нас завітали гості з інших країн світу, куди б ви їх за­просили?

— Які куточки нашої країни ви б їм показали?

  1. Групове заняття

Робота в групах

Діти об’єднуються у групи. Кожна група придумує рекламу України.

  1. Теми для Щоденника вражень

f Незвіданий світ природи моєї країни.

f Україна вражає…

f Подорож мальовничими куточками України.

Теги: 2 класЕлектронна підтримкаМетодичні матеріалиРанкові зустрічі
Попередня публікація

ДЕНЬ 5. ЯК БУТИ ЩАСЛИВИМ?

Наступна публікація

ДЕНЬ 2. ЯКІ РОСЛИНИ ТИ ЗУСТРІНЕШ В УКРАЇНІ?

Схожі записи

Ранкові зустрічі 2 клас 1 семестр

Ранкові зустрічі 2 клас І семестр

26.12.2021

Відомості про авторів

21.10.2021

Інтернет-ресурси

21.10.2021

Бібліографія

21.10.2021

ДЕНЬ 5. ЯК ЗАЛИШИТИСЯ СОБОЮ СЕРЕД ІНШИХ ЛЮДЕЙ?

21.10.2021

ДЕНЬ 4. ЩО КОРИСНОГО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ СПРАВИ?

21.10.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

ДЕНЬ 2. ЯКІ РОСЛИНИ ТИ ЗУСТРІНЕШ В УКРАЇНІ?

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти