ДЕНЬ 3. КЛАСНА КІМНАТА МОЄЇ МРІЇ. ЯКА ВОНА?
- Вітання
Станьмо дружно всі у коло! Дзвоник кличе: дзень-дзелень!
Привітай нас, рідна школо! Добрий ранок! Добрий день!
Діти вітаються по колу, звертаються одне до одного на ім’я і торкаються долоньками.
- Обмін інформацією. Тема дня «Класна кімната моєї мрії. Яка вона?»
Учитель читає вірш.
Ось і школа, ось і клас. І прийшли ми всі сюди,
Він давно чекав на нас. Щоб навчатись і рости!
— Діти, а вам подобається наша класна кімната?
— Чи зручно вам у цій кімнаті?
— Можливо, ви щось хотіли б змінити у цій кімнаті? Чому?
— Розгляньте фото, якому багато років.
— Що на ньому зображено?
— Чому ви так уважаєте?
— Де відбуваються події?
— Що надихнуло вас на цю думку?
— Чим відрізняється клас на фото від нашої класної кімнати?
— Що спільного? А що — різниться?
Вправа «Моя мрія»
Діти сідають парами. Їм роздають аркуші паперу, цеглинки LEGO.
Діти складають кімнату своєї мрії. Потім обмінюються інформацією.
- Групове заняття
Гра «Чарівні ворота»
Діти шикуються в шеренгу одне за одним. Спереду шеренги вчитель тримає дитину за руки. Піднявши руки вгору, утворюють «Чарівні ворота». Коли діти проходять крізь них, то потрапляють до Країни Мрій. Учні виконують завдання (показують жестами, мімікою).
Наприклад: Ти в Країні Мрій став співаком, ти — пілотом, ти — вчителем, ти — спортсменом…
- Теми для Щоденника вражень
f Класна кімната моєї мрії.
f Щоб добре і зручно навчатись, мені потрібно…
f Я люблю свій клас.