ІDEA Teacher
  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
Неділя, 10 Грудня, 2023
  • Увійти
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
Немає результату
Переглянути всі результати
ІDEA Teacher
Немає результату
Переглянути всі результати

Електронна підтримка > Методика > Ранкові зустрічі > ДЕНЬ 4. СПІВПРАЦЯ У ГРІ, НАВЧАЛЬНИХ І ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЯХ

ДЕНЬ 4. СПІВПРАЦЯ У ГРІ, НАВЧАЛЬНИХ І ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЯХ

За IDEA-teacher
21.10.2021
В Ранкові зустрічі
Час читання:Читання: 1 хв
0 0
A A
0

ДЕНЬ 4. СПІВПРАЦЯ У ГРІ, НАВЧАЛЬНИХ І ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЯХ

  1. Вітання

Доброго ранку! — мовлю за звичаєм.

Доброго ранку,— кожному зичу я.

Доброго ранку,— людям бажаю. І посміхаються у відповідь люди: Добрі слова ж бо для кожного любі.

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Співпраця у грі, навчальних і життевих ситуаціях»

Робота за малюнком із зображенням стадіону

— Що зображено на малюнку?

— Що ви скажете про цей стадіон?

— Чи могла його побудувати одна людина?

— Наведіть приклади, що ще буде важко зробити одній людині.

— Які риси характеру допоможуть упоратися зі спільною робо­тою?

Гра «Несподівані картинки»

Учитель пропонує кожному учневі взяти аркуш паперу, написати своє ім’я і починати малювати якусь картинку за власним бажанням (2-3 хв). Потім за командою вчителя припинити малювати й пере­дати свій малюнок сусідові, який сидить позаду. Він має продовжити малювати розпочату картинку. За командою він передасть малюнок учневі, який сидить за ним. Останні з рядів будуть обмінюватися картинками з тими, які сидять за першою партою. Таким чином кожний обміняється малюнком з усіма дітьми, які сидять у його ряді.

— Чи сподобались вам малюнки, що ви отримали?

— Зверніть увагу на те, який внесок зробив кожен у груповий малюнок.

Вправа «Віч-на-віч»

Діти об’єднуються у пари, які мають узятися за руки. Учні витягу­ють картки, на яких — завдання: «Я сумний, допоможи мені!», «Мені весело, нумо пограємося!», «Я не хочу з тобою дружити!».

— Дивлячись тільки в очі товариша, спробуйте мовчки передати різні емоції.

— Коли і яку емоцію було передано?

— Що було зрозумілим, а що — ні?

— Чи важливо розуміти, що відчуває людина в певні моменти?

— Чому це важливо?

  1. Групове заняття

Учні класу об’єднуються у 4 групи. Кожна група отримує завдан­ня записати на картках, як можна організувати свій відпочинок на перерві з однокласниками.

Гра «Скеля»

Діти об’єднуються у групи. Завдання: «переправити» всю групу на протилежний кінець скелі по стежці (картонна стежка). Пере­ходячи по черзі, слід організувати таку саму лінію і в тому самому порядку. Під час виконання завдання не можна ставати на підлогу, розмовляти. Якщо цього не сталося, група повертається на старт.

  1. Теми для Щоденника вражень

f Під час навчання я можу допомогти однокласникам тим, що…

f На мою думку, працювати разом краще, тому що…

f Розуміти людину означає…

Теги: 2 класЕлектронна підтримкаМетодикаМетодичні матеріалиРанкові зустрічі
Попередня публікація

ДЕНЬ 5. СТОСУНКИ ІЗ ДІТЬМИ СВОЄЇ ТА ІНШОЇ СТАТІ

Наступна публікація

ДЕНЬ 1. ЧИ МОЖЕ ІСНУВАТИ СПІЛЬНОТА БЕЗ ПРАВИЛ І ЗАКОНІВ?

Схожі записи

Ранкові зустрічі 2 клас 1 семестр

Ранкові зустрічі 2 клас І семестр

26.12.2021

Відомості про авторів

21.10.2021

Інтернет-ресурси

21.10.2021

Бібліографія

21.10.2021

ДЕНЬ 5. ЯК ЗАЛИШИТИСЯ СОБОЮ СЕРЕД ІНШИХ ЛЮДЕЙ?

21.10.2021

ДЕНЬ 4. ЩО КОРИСНОГО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ СПРАВИ?

21.10.2021
Завантажити ще
Наступна публікація

ДЕНЬ 1. ЧИ МОЖЕ ІСНУВАТИ СПІЛЬНОТА БЕЗ ПРАВИЛ І ЗАКОНІВ?

Будь ласка, увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Категорії

  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Логіка
    • Математика
    • Навчання грамоти
  • Електронна підтримка
    • Двомовні словники
    • ЗДО
      • Документація
      • Наочні матеріали
    • Методика
      • Інша методика
      • Лего
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
    • Навчально-методичні посібники
      • Інклюзія
      • Педагогічним працівникам
    • Сценарії свят
    • Шкільна документація
  • Завдання
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • Дошкільнятам
  • Інтерактивні завдання
  • Лепбуки
  • Наочність
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Шкільні підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ

Інформація

  • Контакти
  • Групи
  • Підтримка
  • Донат
  • Контакти
  • Авторські права
  • Політика конфіденційності
  • Угода користувача
  • Ліцензія

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
    • Новини
    • Розробки
    • Статті
  • Підручники
    • 1 клас
      • Математика
      • Українська мова. Буквар
      • Я досліджую світ
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
    • 5 клас
    • 6 клас
    • 7 клас
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
  • Е-підтримка
    • Шкільна документація
    • Методика
      • Ранкові зустрічі
      • Тематичні дні
      • Лего
      • Інша методика
    • Навчально-методичні посібники
      • Педагогічним працівникам
      • Інклюзія
    • Cловники
    • Сценарії свят
    • ЗДО
      • Документація
  • Завдання
    • Дошкільнятам
    • 1 клас
    • 2 клас
    • 3 клас
    • 4 клас
  • Дидактичні ігри
    • Дошкільнятам
    • Математика
    • Навчання грамоти
    • Логіка
  • Наочність
  • Лепбуки
  • Інтерактивні завдання
  • Групи для вчителів
  • Донат
  • Підтримка
  • Контакти

© 2022 IDEA-teacher Простірвчительских ідей

З поверненням!

Увійдіть за допомогою Facebook
Увійдіть за допомогою Google
АБО

Увійдіть у свій обліковий запис нижче

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти