Знайди друга (вправа з LEGO System)
Діти вчаться:
висловлювати свої думки, приймати рішення, бути чуйним і уважним до своїх товаришів, розвивати власну стратегію виконання завдань.
Основні завдання
1. Вчитель пропонує дітям взяти з набору десять цеглинок за кольором їх місяця народження.
• Осінь – жовтий, помаранчевий;
• Зима – синій, блакитний, фіолетовий;
• Весна – всі відтінки зеленого;
• Літо – червоний
2. Учні об’єднуються в загальне коло, дотримуючись порядку пір року.
3. Діти об’єднуються по захопленням (сідають за парти, де відповідне
захоплення написано на листку-позначці)
• Хто любить грати у м’яча;
• Хто любить співати і танцювати;
• Хто любить природу, тварин, вміє їх доглядати;
• Хто любить малювати і читати
• Тощо
4. Діти створюють емблему свого захоплення (Наприклад: м’яч, мікрофон, дерево, тощо)
5. Діти презентують свої емблеми
Варіанти розширення/додаткові завдання
Вчитель пропонує дітям у парах розказати один одному про свої
захоплення .
Діти створюють «скульптуру» «Справжній друг» з тих деталей, які
вони обрали. Учні повинні визначитись з якостями справжнього друга та наділити цими характеристиками елементи, які вони будуть використовувати.
Запитання для дітей
- Проаналізуйте, чи в вашій групі є друзі?
- Чи всі діти вашої групи друзі?
- Чи залежить дружба від захоплень?
- Від чого ще може залежить дружба між людьми?
- Яким повинен бути справжній друг
The LEGO Foundation